@ MamavanDaisy, je stond er gewoon op hoor, alleen bij datumloos, je had geen NOD doorgegeven. ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Mei 2014 ♥ 1. (8): Mandy3, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Lizanne84, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Ukkie1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Leolientje, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Vosje84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje 2. (2): Ik87, 26 jaar, ronde 14 (maand 18), 1e kindje Pandorabeads, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 3. (3): Arendje - 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, ronde 9 (3e na mk), 1e kindje Sharon01, 25 jaar, ronde 12 (ronde 2 na hysteroscopie), 2e kindje 4. (3): Asun, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje mamalucy, 25 jaar, ronde 20, 1e kindje MMM Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM 5. (2): noamy, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje birdie81, ? jaar, ronde 16, ? kindje 6. (8): Mamatje89, 24jaar, ronde 3, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 4 na ma/mk, 1e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Bambe, 26 jaar, ronde ?, ? kindje Desiree92, 21 jaar, ronde 8, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanDaisy, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Suli, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje 7. (3): JMay, ? jaar, ronde 5, 2e Kindje Kellyk, 33 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Maartt, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 8. (3): Adriana85, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Pamela, 33 jaar, ronde 2, 4e kindje MvanL , 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 9. (3): Roodkapje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje AzA, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (2): Marlijn82, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 44 (2e iui), 1e kindje 11. (7): nibble, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje boesje, 37 jaar, ronde 10, 2e kindje Faylin, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje B0otjuh, 24 jaar, ronde 2, ? kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje Flora01, 25 jaar, ronde 12 MMM, totaal ronde 17, 1e kindje 12. (3): Hanneke1986, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Lovingmyboy, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 13. (1): Zally, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje 14. (2): Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Julia88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 15. (3): nijntje27, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 27, 1e kindje Joma (na 1 mei) 33 jaar, 5e ronde, 2e kindje Nod 15 mei Datumloos (8): Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM (clomid) Jolien91, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje ks2011, ? jaar, ronde 8, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 14, 1e kindje Smnee, 22 jaar, ronde 21 (1e na 2e mk) 1e kindje, MMM Starry, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 na v.mk, 2e IUI iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Star 84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst (3): Bbtje, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje (NOD 22 april) Lien81, 33 jaar, ronde 12, 2e kindje Noralie87, 26 jaar, ronde 8 (4e ronde na MA), 1e kindje (NOD 29 april) Totaal: 64 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Hey we doen weer mee! Deze keer gaan we voor de 'dag wel klussen/dag niet klussen' strategie! Spannend!! Succes iedereen!
Hier nog steeds geen ongi, ook totaal nog geen krampen dat 't eraan komt. Temp is laaaaaaggggg... dus van mij mag het komen. Sorry, wel dubbel nu hier, gezien de meesten nog op zoek zijn naar hun ei! Iez... ik hoop dat je heel snel een ei vindt!
Nu ik deze week vrij heb en lekker thuis uitrust heb ik meer tijd om op internet te hangen en vandaag was zo een dg dat ik de hele dag af toe van die zwanger blogs zit lezen naar babyspulletjes en kamers zot te kijken . Wij gaan natuurlijk voor ons eerste en hennen nooit spulletjes aangeschaft . Besef nu dat ik moe word vanmezelf in de laatste 2 weken van cyclus. In de eerst 2 weken gezellig sexen denk helemaal niet aan mijn kinderwens maar als ik mijn ovulatie voel begint het al. Zelfs met het klussen is het een beetje anders. En moet ik de hele tijd overdenken hoe het zal zijn om moeder te zijn etc. Pffff ben ik de enige???
Ik gebruik wel ovu testen da vink toch fijn ff een bevestiging dat het egt zo is hahah Das wel echt vervelend tijdens het klussen! Da heb ik gelukkig nog nooit gehad, oo het begin dacht ik nja het doet dan wel pijn maar danwceet ik iniedergeval dak een eisprong heb, Maar denk dat ik binnekort toch maar een afspraak ga maken bij de huisarts, want heb ook bij iemand gelezen waarbij de pijn ook zo heftig was en die bleek blokades in haar eileiders te hebben dus begin me er toch enigzins een beetje zorgen om te maken
Nee hoor hier precies het zelfde maar vrij logisch ook toch, Je gaat een stap zetten die de rest van je leven gaat beinvloeden dus je hebt er waarschijnlijk lang genoeg over nagedacht en dan zet je eindelijk die stap en dan moet je weer steeds geduld hebben
Ik heb m'n ei gehad denk ik! Temperatuur is gestegen van 36,3 naar 36,9. Ik heb de afgelopen nacht constant een stekend gevoel in m'n linkerzij gehad. Helaas zijn m'n ovu testen op dus ik kan het daardoor niet met zekerheid zeggen, maar het wijst er allemaal wel op. Gisteravond is het gelukkig gelukt met klussen, (ml had er even moeite mee) en dan wil ik het liefst vandaag en morgen nog klussen en dan kan het wachten beginnen. M'n NOD is nu 6 mei geworden in plaats van 3 mei. Uitgaande van een lf van 13, net als de vorige cyclus.
Gisteravond wat zeurende pijn in onderbuik, wel nog gezellig gemaakt! Temp is toch weer gezakt, benieuwd naar de test van vanmiddag!
@smnee. Hcg kan nog tot drie weken in je lichaam zitten. Je kan natuurlijk altijd even je gyn bellen als je twijfelt. @momma. Dat is heel normaal hoor. Maar idd soms word je wel een beetje gek van jezelf. Hebben we allemaal hier denk ik
Ehm, mag ik hier even op terugkomen? Gisteravond had ik me een buikpijn! Pfoeh ik ging er gewoon krom van lopen. Warm/zweterig, ik dacht echt dat ik niet goed werd! Nou ik hoop niet dat ik dat vanaf nu elke maand ga krijgen...
Goed idee mijn collega voelt ook wanneer ze weer een cyste op een eileider heeft dan word de eisprong ook heel pijnlijk. Hopelijk is er bij jou niets aan de hand.
Smnee kan inderdaad wel 3 weken duren. Ik moest na een week bellen als hij nog positief was. Was met 4w 5d. Week later was hij bij mij ook weer wit.
Bij mij was de test na het bloeden ook meteen omo wit. Hier veel rekbaar slijm, gisteren niet meer gesext want we hadden het allebei in ons rug Hoe zou dat nou komen hahahhaa We hadden het dinsdag iets te fanatiek gedaan Dus zegt ml vanmorgen weet je wat ik doe; ik kom om 2 uur naar huis in de pauze gaan we ff bedbonse hahahaha. Dan zit er niet teveel tijd tussen.....LIEF HÉ! Hopelijk heb ik straks wel een knaller van een ovu test! Ik ga weer tegen 11 uur testen.
Spannend allemaal die vruchtbare dagen! Iez, wat rot zeg dat wachten. Die ovutest waar je een kruisje bij had leek haast positief. Maar toch geen eisprong gehad dus.. Hoop dat ie nog komt! Kelly, succes bij de dokter met je dochtertje. Wat sneu voor haar! Momma, ik had afgelopen cyclus ook dat ik gek werd van mezelf de laatste twee weken. Dus begrijp het wel. Rot al die eipijnen. Kan me er niks bij voorstellen (gelukkig) maar lijkt me naar. Hier vanmorgen vruchtbaar slijm, joehoe. Was helemaal blij. Dit is de eerste keer dat ik het ontdek namelijk sinds december. Ben benieuwd wat m'n ovutest vanavond laat zien. Gisteren zat er al een aardige streep op. Alleen vrees ik dat mijn man nu niet meer wil seksen. Aangezien we het de afgelopen 3 dagen al hebben gedaan. Maar goed ik zie wel.
Hallo allemaal Ik heb wel meegelezen, maar nog niet echt actief meegedaan. Ik heb 2 dagen geleden een posi-test gehad dus we hebben flink geklust afgelopen tijd. ML en ik klussen sowieso veel aangezien hij ook veel weg is vanavond gaat hij weer vliegen en is hij over een week weer terug. Hopen dat hij goed raak heeft geschoten dan! Ben benieuwd... en wat betreft babyspulletjes en kamerspulletjes, ik betrap mezelf vaak op marktplaats. Dan zit ik weer kamerspulletjes en positiekleding te kijken. Zo leuk...haha. En ik kijk vaak in het buikenforum. Zo leuk om al die buiken te zien!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ml komt vanmiddag speciaal naar huis toe :d komende 3 dagen gezellig :d:d:d