NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Of zouden het er misschien twee kunnen zijn geweest? Dat er eentje het toevallig nog wel heeft overleeft? Ik weet het niet hoor, probeer met je mee te denken

2. kellyk

kellyk Niet meer actief

Huh? Nee joh dat had allang eruit moeten zijn!!!

Lijkt wel of je echt nog zwanger bent....ja zei het in het vorige bericht al.....je hebt geen controle echo gehad en daaruit blijft pas of je echt een mk hebt gehad.

Ik zou voor nu zeggen dat je echt zwanger bent!!!!
    Ik zou nu de ha bellen dat je nu!!!! naar het zh wilt voor een echo!
    Hun kunnen dat regelen!!!

Ik zeg tweeling waarvan er 1 is blijven zitten!!

3. kellyk

kellyk Niet meer actief

Jawel hoor...maar ben vanwege het lachen naar binnen geschoten...:D

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Maar kan het hcg dan in het begin wel dalen? Ik voel me helemaal niet zwanger eigenlijk. Dan zou ik nu rond de 7 weken moeten zijn. Dan moet je toch wat merken?

Dalend hcg en al twee weken bruinverlies waarvan een dag rood betekent toch een miskraam?

5. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Ik hoop heel erg voor je dat je nog helemaal goed zwanger bent. Maar aangezien je geen controle echo hebt gehad en je hcg nog lijkt te stijgen, kan het ook gaan om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik hoop heel erg dat het dat niet is! Zodra je buikpijn hebt, gelijk naar het ziekenhuis! Als het gaat om een bbz, en het gaat mis dan kan anders je eigen leven in gevaar komen. Echt stom dat ze geen controle echo hebben gemaakt. Zoals iemand anders al zei, probeer het anders via je ha. Misschien dat hij je wel kan helpen. Heel veel succes!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Een Bbz heb ik ook gehad, die pijn herken ik helaas :(
    Ik wacht morgen af en dan eis ik dat ik morgen een echo heb.

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zou niet zelf een miskraam vast gaan stellen.... heeft de gyn dit niet gedaan dan? Die geeft toch als het goed is ook uitleg hoelang je nog een positieve test kunt hebben etc?

Mocht het wel echt een mk zijn geweest dan kan het ook restweefsel zijn. Ik ben 2 weken erna daarvoor gecuretteerd in het ziekenhuis maar daar kwamen ze achter omdat ik een echo kreeg om te kijken of ik "schoon" was. (ik was 11+6) dus misschien is daar het protocol anders mee.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

De gynaecoloog zei dat het dalend hcg aangaf dat het mis was. Die geloof ik dan maar...

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Maar dit heeft hij vastgesteld zonder echo:( sorry maar dat vind ik niet heel netjes.. Misschien is het wel helemaal niet zo. Of was je zwanger van een tweeling en heeft eentje het wel overleefd..

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik hoop het heel erg... maar kan het haast niet geloven. Denk zelf dat er een stukje rest weefsel achter is gebleven. Ga morgen bellen en eisen dat ze kijken.

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ja dat moet je zeker doen! helaas moet je tegenwoordig behoorlijk voor jezelf opkomen met dit soort dingen.
    Mocht je langs gaan dan laat iemand met je mee gaan. Ik klapte op dat moment dicht maar gelukkig stond mijn man erop om een echo te laten maken.

Ik weet niet of je bij het traject een vaste gyn hebt? (hier is dat niet namelijk) maar als het wel is zou ik wel vragen of je een andere mag.. Ik vind eerlijk gezegd dat hij je wel wat beter had mogen uitleggen wat de mogelijkheden waren..
    sterkte meid!!!

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb altijd dezelfde. Heb toen met het bloedprikken ook al gezeik gehad met die assistent enzo. Word er nu helemaal gek van :x

13. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awwww jammer bbtje!! Succes weer in de volgende ronde he!! Pfff nod 1 mei maar ik denk dat ik maandag mijn menstruatie kan verwachten had mijn ei 4 dagen eerder. Denk niet dat het raak is heb alle kwaaltjes die ik heb als ik mijn menstruatie aankom. Vooral de puisten in mijn gezicht. Pfffff even een emo berichtje sorry

14. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja dat van dat restweefsel zei ik ook al pagina's geleden;)

Echt slecht hoor dat je nu nergens terecht kan!

Als ik jou was ging ik vanavond naar het ziekenhuis zeggende dat je pijn hebt en dat je net een mk hebt gehad....wed maar dat je een echo krijgt en dan weet je meer;)

Maarja weet niet of je dit wilt.....ik wel ik ben zo strand hahaha

Ik zou als ik nu z'n test had wel willen weten of er een baby zou zitten!

15. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @smnee ik had nog heel lang na mn MA positieve zw test, bleek uiteindlijk nog een placenta rest te zitten en na een hysteroscopie is dat weggehaald en teste ik pas weer omo wit.....

16. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    @smnee, wat een ellende zegt al die onzekerheid, hoop dat je. Snel duidelijkheid hebt

@kelly hahah das wel een goeie die buurvrouw zal wel gedacht hadden

@hier pas net opt wachtbankje en nu al ongeduldig hahaha

17. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @smnee wat gek zeg dat die test weer zo positief is. Het hcg is eerst gaan dalen en toen weer gaan stijgen als ik het goed begrijp. Ik zou morgen echt een echo eisen want dat is niets al die onzekerheid.

@kellyk jaaaa wat goed!! Zal zeker wel een last van je schouders afvallen. Veel plezier de komende dagen.

@bbtje balen meid! Sterkte de komende dagen en op naar de volgende ronde

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Daarnet voor de zekerheid nog een test gedaan maar streepje is nog nauwelijks zichtbaar! Op naar twee lange wachtweken!

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Smnee, morgen idd bellen en een echo eisen! Ik heb weliswaar bij alle 3 de zwangerschappen bloed verloren en dit is goed gegaan! Raar dat je ook geen verdere begeleiding hebt gehad! Sterkte met deze onzekerheid!

20. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Net m'n nieuwe testen binnen van zw&k. Meteen getest, echt een knaller!!

Deel Deze Pagina