Nou ik heb echt een serene rust over me nu, ik kan de komende 2 weken relaxen....pff wat en stress heb ik gehad zeg! Hopelijk doet de tarwekiem wéér zijn werk goed en mag ik op roze! Iedereen succes!!! Trouwens ff mijn nod aanpassen!! nod is 10 mei En dan ga ik op 11 mei positief testen! Op Moederdag
@schmnee, wat vervelend die onduidelijkheid voor jou! Maar het lijkt er echt op dat het hcg nu weer aan het stijgen is en dat duidt op een zwangerschap. Misschien bbz (ik hoop het niet voor je!), misschien was het een tweeling, misschien weer een hele nieuwe zwangerschap? Wat zegt je ovulatietest, of heb je die vandaag niet gedaan? Ik hoop op een wondertje voor jou!
Leuk al die eitjes die gevonden worden. Bbtje succes volgende ronde. Er wordt veel geklust hier hopelijk veel babytjes in ontwikkeling in die baarmoeders. Ik nogsteeds geen ei.
Hallo, Ik ben "nieuw" hier (niet echt 4 jaar geleden was ik al eens lid van dit forum). Mijn NOD is op 12 mei 3de kindje 1ste ronde Ik wens verder iedereen succes met klussen Groetjes Nadine
Hier net voor het laatst geklust. ML staat zijn koffer weer in te pakken. Volgende week donderdag weer terug. Alle tijd om mezelf heeelemaal op te fokken met kwaaltjes
Thx ladies. Idd pamela, dat moet wel een super ei zijn, dan is het het wachten meer dan waard . Julia88, vandaag is cd42.
Elise, weer op het wachtbankje dus! Iez, poeh wat een lange cyclus. dan moet het het wachten inderdaad wel waard zijn..
Ohhh ik ging me er deze ronde minder mee bezig houden.... Maar sinds ik gister bijna letterlijk verging van de pijn en ook vandaag de hele dag steekjes heb gevoeld onderin de buik maak ik mezelf he-le-maal gek Herkent iemand dit? Heb geen ovulatietesten gebruikt dus ik weet niet wanneer mn eisprong is (geweest). Meestal rond dag 17/18.