Ik test altijd vanaf de 11de dag van mn cyclus met ovu testen Iedere dag tussen 16-17 uur En ik ga om 15 uur nog gewoon een keer plassen opt werk Dat 4 uur vantevore niet plassen heb ik overigens ook nog nooit gehoort eigelijk maar dat kan ik ook niet ik plas bijna ieder uur van de dag wel een keer Het belangrijkste is dat je niet vantevoren heel veel drinkt want dan kan ie een slechter resultaat geven
Hahaha, en, hoe voel je je nu? Ik voel me kiplekker en dat vier ik met een wijntje das het voordeel van ongesteld zijn he hihihi
Hm ja idd.. Hier geen kater ofzo hoor! Er moest gewoon gewerkt worden vanochtend Maar vriendjelief nam net een borrel, een drankje wat ik nog niet ken. Dus ik denk, ha, toch niet zwanger dus kan wel even proeven. Gelukkig had ik de cola naast me staan.
Wat is er al veel gekletst zeg! Komt zeker door het mindere weer? Nieuwe dames welkom en succes! @pandorabeads. Onze kindjes schelen maar zes dagen ken ik jou ook niet van een feb 2012 topic? Leuk dat je ook voor een tweede gaat! @'borrelende' dames: PROOST! Ik realiseerde me net dat ik over een week 16 dagen vakantie heb. Dat wordt een klusvakantie gheghe! Heb er zin in!
Dames bedankt voor alle ovulatietesten adviezen. Ik dacht altijd mijn ovulatie te voelen. Ik heb een app die dat aangeeft en meemaak hen ik menstruatie krampen op die dag en nog dagen daarna vandaar ook even naar de gyneacoloog van de week. Maar ik denk dus al 3 dagen voor de aangegeven dag te gaan testen. Wat ik soms spannend vind ik hier te lezen dat sommige dames maanden al aan de ovulatietesten zijn en nog niet zwanger zijn spannend hoor. Voor mij is dit pas ronde 4 en heb nooit echt in de gaten gehouden hoe of wat ook niet met sex. Vind het soms wel spannend als ik alles hier lees! Nou dames succes en hopen dat veel op roze mogen deze maand voor mogelijk begin 2015 baby's !!
Dat staat in de bijsluiter van de clearblue digital ovulatietesten. Dat je 4 uur van te voren niet mag plassen. Ik ga dat deze maand niet meer doen als jullie daar nog nooit van gehoord hebben. Dan zal het wel niet zo belangrijk zijn.
Ik werk ook onregelmatige diensten nibble. Ik doe dan meestal om 17u na m'n werk, maar als ik avonddienst heb doe ik het iets eerder zodat ik niet op m'n werk hoef te testen. Het gaat er volgens mij meer om dat je je LH-piek kan missen als je langer dan 24 uur niet test. Wat ik soms doe is dat ik, als ik denk dat ik m'n eisprong heb, twee keer per dag test. Maar het heeft bij mij nog niet tot een zwangerschap geleid helaas.
Het proces zwanger worden is nou eenmaal een kwestie van geluk. Je moet een gezonde eicel hebben, gezond sperma en de timing moet perfect zijn! Vaak is de timing wel goed doordat je ovulatietesten gedaan hebt, maar is de eisprong nét te kort of het sperma te traag oid. Zwanger worden is echt een wonder! Ik doe mijn ovutesten altijd zo rond 11.00, en ik sta om 9.00 op. Als mijn piek in zicht is test ik 's avonds rond 21.00 nogmaals. Heb al vaak mijn piek gevonden. Vind het vooral fijn om mijn nod te weten, dat geeft me rust (ben ook wel eens 4 dagen overtijd geweest, tenminste dat dacht ik, nou dat was echt killing!)
SOw zeker dat heb ik altijd geroepen! Zwanger raken is zeker een wonder! Bedankt voor de tip! Denk dat ik tussen 5 en 6 uur iedere dag ga testen ben benieuwd !
Wa ergelukkig in de middag weer bovenop dus gister avond bij het uit eten maar weer flink aan de wijn gezeten! Whahaha dit weekend nog 1 keer een groot feest en dan ff niks meer deze ronde, Alleen 3 mei (mn nod) weer een flink feest en ik sta nogal bekent als iemand die op iedere gelegenheid drinkt en ook veel dus dat word een blaasontsteking denk ik als ik positief mocht testen hahaha
Zijn er ook dames die temperaturen? Ik vind mijn temperatuur zo gigantisch schommelen. Het gaat echt alle kanten op. Maakt dat iets uit?
@mvanl. Dan hoop ik dat jij een 'blaasontsteking' hebt op dat feestje @bbtje. Geen ervaring met temperaturen dus kan je niet helpen... Ik denk dat temp schommelingen met allerlei factoren te maken kunnen hebben.
Bbtje ik temperatuur ook. Maar mijne schommelt niet zo als die van jou. Helaas weet ik nog niet hoe ik m'n temp kaartje in m'n handtekening moet zetten haha, dus kan je de mijne niet zien. Heb wel redelijk lage temp..
@ Dana: Geen ervaring mee, maar ik dacht ook dat die uit de schappen zijn/gaan? Bij FF moet je inloggen, dan bovenin zie je "sharing", daar klik je op. Dan moet je die webpagina aanmaken. Bij mij staat er nu al "get code", ik weet niet of je dat bij jou onder 'sharing' al ziet staan, of dat je eerst die pagina moet aanmaken. Bij de codes die je dan krijgt, heb ik de 'simple link' gebruikt en hier geplaatst in mijn handtekening.
Heb ik ook een maand gehad, geen idee hoe dat kan maar ronde erna was mijn temp weer redelijk stabiel.
Ik temp echt iedere ochtend op dezelfde tijd (7.00 uur), geen hele afwijkende tijden qua naar bed gaan (altijd laat; rond half 12-12 uur) en geen verwarming aan (nooit). Daar kan het dus in ieder geval allemaal niet aan liggen. Nouja, we zullen zien, maar als ik de grafieken op FF bekijk van anderen, vind ik ze niet zo schommelen als bij mij (vooral grote verschillen tussen de ene en andere dag; van 35.8 naar ineens bijna 36.4 bijv. en vanmorgen weer 36.12).