NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Thanks dames, ik baal flink. Ik heb hem wel hints gegeven dat ik vruchtbaar ben. Maar wil hem ook niet te veel pushen omdat ik bang ben dat dat averechts werkt. Hij staat er namelijk heel nuchter in, ' ach, deze maand niet gelukt? Dan kunnen we een maandje langer sparen'

Ik heb vanmorgen geprobeerd, maar meneer had hoofdpijn.. Grrr. Ga zo weer een ovu testje doen. Denk dat hij wel positief is vandaag. Gisteren al een bijna even dikke streep.

2. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia88 het is zeker balen soms als ze toevallig geen zin hebben als wij vruchtbaar zijn. Maar mannen denken echt van deze maand niet volgende maand weer wat is 1 maand. Ergens hebben Ze ook gelijk wij zijn geobsedeerd ermee. Wat ik doe ik test etc en praat nooit over mijn ovulatie etc. En als het niet gaat op de dag van ei helaas volgende dag dan maar. Had ik ook deze maand. Maar heb liever zo dan dat hij zich gebruikt gaat voelen voor alleen baby making . Ik heb gehoord dat het killing is voor je relatie. :(

3. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia zeker nu in de beginfase want misschien hebben we nog even te gaan.

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Je hebt gelijk momma, ik ben er zelf heel erg mee bezig en mijn man niet. Maar wil hem ook niet pushen. Ik moet het meer loslaten en wel zien.. Dit is pas de tweede ronde dus ik moet ook niet zeuren. Als we een jaar bezig zouden zijn is het een ander verhaal..

Jij staat er goed in zo! In de vierde ronde nu?

5. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is dat beter dan? Ik wist niet dat dit moest...

6. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Het is nu weer weg dus zal toch wel geen ei zijn..

Wat balen voor je zeg dat je mannetje geen zin heeft!

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh balen zeg dat het nu weer weg is...

8. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia88 ja voor mij 4de ronde waarvan eentje niet officieel mee mag tellen omdat ik zoveel ovulatiepijn had en niets hebben gedaan. Ik ben er ook met als iedereen hier erg mee bezig anders zit ik niet hier op. Zo nu en dan hebben we het over ons toekomst met ren kind . Maar ik zeg nooit wat over mij ovulatie etc.. En het werkt prima zo omdat hij geen druk voelt. En ik zorg dt het net als altijd is de sex bedoel ik Hihi. Als het lang gaat duren zien we het dan weer. En he ze zeggen zoiezo dat stress niet goed is voor het maken van een baby. ;)

9. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Interessant onderwerp... ik moet eerlijk toegeven dat wij er wel beiden erg mee bezig zijn. Maar dat komt omdat we beiden heel erg geschrokken zijn en geleden hebben onder de ma/mk. En nu willen we het (te?) graag;)
    Moet wel zeggen dat het sinds dec deze maand voor eerst weer echt relaxed was om te klussen samen, maar die rare ovulatietesten maken mij wel weer onzeker....
    Maar klussen op comando werkt bij mijn ml ook niet echt :p hahaha

10. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Wij zijn er ook aardig mee bezig, maar meer omdat we er juist nog nie lang mee bezig zijn denk ik. Ik ben er verder nog erg rustig onder, komt wanneer t komt. Maar het klussen doen we wel op de juiste momenten. En daarnaast ook heel veel haha :p

Ik was snel zwanger bij beide dochters, de oudste ongepland door de pil heen. Bij mn jongste had ik koperspiraal en was na verwijdering direct raak.
    Alleen dit was met mijn ex... mijn huidige vriend heeft nog geen kinderen en vraagt zich nog wel eens af of hij überhaupt wel kids kan krijgen. Persoonlijk ben ik daar nog nie bang voor, we zijn pas net begonnen met het proberen, komt vast goed! Positief blijven! ;)

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb normaal niet zo'n hoog libido ;) dus hier is ml al helemaal blij als het klusweek was!

Hier vandaag wat rugpijn en licht bruine afscheiding. Niet bij het afwegen maar op mn inlegkruisje zag ik dat de afscheiding njet volledig wit was. Benieuwd of het mn ongi al is...zou wel wat vroeg zijn

12. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoe kan het toch, dat die eerste twee weken van de cyclus relatief snel gaan en op het moment dat de ovulatie is geweest, schiet de tijd accuut in een extreme vertraging.

1 DPO... ZUCHT!

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Herkenbaar Renske, ik probeer nu gewoon ook niet op evt symptomen te letten!

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen naar de ballonwedstrijd geweest daarna even in de speeltuin geweest. Naar huis gegeten en toen naar de spelletjesmiddag! Nu weer thuis om te eten en dan om 20.45 uur verzamelen voor de lampionnenoptocht en aansluitend het vuurwerk!
    Hopelijk spelen ze dit jaar niet het liedje van Vangelis, gedraaid op begrafenis van mijn vader, krijg daar de kriebels van. Of zou het zijn manier zijn om te laten weten dat hij bij mij is?! Ook een mooie gedachte!

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik vind de tijd tot ei heeeeeeeeeeeeel lang duren daarna niet meer! Dan vliegt de tijd zelfs

16. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Dat heb ik precies hetzelfde! Ik kan na m'n ei eindelijk een beetje ontspannen. Want daarvoor ben ik er heel erg mee bezig met wanneer we moeten klussen en ovu testen enzo. Ik dacht vandaag zo dan ik zat al op 4dpo dat gaat snel!

Vanmiddag toen ik wakker werd ineens iets geks. M'n m'n had haring gegeten en die kwam naast me liggen en ik werd me toch misselijk van die lucht. Zal wel niets zijn, want ik ben pas op 4dpo.

17. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Lita, begrijpelijk dat jullie er meer mee bezig zij na de ma/mk..

MamavanDaisy, rot dat je man dat denkt. Dat zal vast wel goedkomen!

Ukkie, fijn dat je man wel wil in de klusweek:)

Arendje, 4dpo is wel vroeg. Maar wie weet!

Hier heeft man aardig wat alcohol gedronken vandaag. Ook niet echt bevorderlijk voor het sperma:s maar goed, even kijken of ik m morgen het bed in krijg..

18. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mooie gedachte zou ik toch vinden... Maar wel emotioneel als je het even niet ziet aankomen.

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wel een mooi gedachte inderdaad! Al is het moeilijk.

20. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ pamela dat is idd een mooie gedachte! Zo heb ik het nog nooit bekeken

Deel Deze Pagina