Goedemorgen deze morgen Gister lekker een paar biertjes gedronken (maar ook veel alcohol vrij zonder dat iemand het doorhad) wilde toch een beetje voorzichtig doen haha Vanmorgen werd ikw akker en had ik steken onder in mn buik, hoop stiekem dat dit een innesteling is Om even terug te komen op het onderwerp mannen, Ik heb juist een man die na mn ongesteld heid steeds vraagt en is het weer zover hahaha Ik moet zeggen dat ik deze ronde best relax ben gewoon lekker een biertje drinken met specialen gelegenheden en heb voor het eerst niet naar baby spullen en kamers gekeken op marktplaats na mn eisprong hahahaa normaal zit ik daar de dag na mn eisprong al op hahaha
Goedemorgen, hier net pas wakker! Heerlijk! Vandaag een lekker rustig dagje! De meiden vertrekken vandaag naar ren week vakantie bij hun vader! Vl gaat straks voetballen!
Hier een rustig dagje. Mag straks mn verjaardagscadeau uitzoeken en daarna gaat ml voetbal kijken. Ik ga dan uitgebreid aan de kook want smaak en sb komen eten.
Ik ga zo eens verder aan het onkruidvrij maken van onze tuin! Heb nog 2 weken de tijd ivm communie! Pffff!
Zojuist een vroege test gedaan maar helaas negatief je kon m al doen 6 dagen voor nod maar helaas. Hopelijk kan ik nu gewoon wachten tot mn nod donderdag (ook verjaardag!)
Goedemorgen allemaal, Heeft iedereen een leuke Koningsdag gehad? @smnee, hebben ze je nu grondig onderzocht en kan je rust vinden in de uitslag? Heeft iemand hier ervaring met een test van de action die eerst negatief was een een paar uur later toch een indroogstreepje had? Ik zit nu 3 dagen voor nod. Nog gespannen borsten maar ook een veegje bruin... Ws door naar de volgende ronde voor mij....
Oohhh meiden ik denk nu echt dat mijn ei eraan komt!! Gisteren heel de dag zeurend gevoel gehad en soms steken. En gisteravond vruchtbaar slijm :d en heel veel zin dus manlief even verleid Nu nog steeds steken links, puistjes en slijm dus heb echt goede hoop nu! Zou het dan eindelijk echt zijn???
Ik heb nog nooit een test van action gedaan dus heb geen idee... Hopelijk heb je over 3 dagen gewoon een duidelijke positieve test!
Dat wijst er allemaal wel op star84!! Wat fijn dat je ei eindelijk in zicht is! Heel veel klusplezier!
Dankje!! Ik hoop het ook. Heb ook een temperatuurdip gehad gisteren. Maar ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn op dit moment. Was altijd zo'n teleurstelling de vorige maanden. Ik ga er gewoon van uit dat het wel weer niets zal zijn dan kan het alleen maar meevallen! (Makkelijker gezegd dan gedaan...)
Goedemorgen allemaal! Ik zie dat er weer een aantal eitjes zijn gespot! Nice! Veel plezier met klussen! Vosje 84, moeilijk he wachten met testen? Vroeg testen is sowieso minder betrouwbaar natuurlijk. Geef de hoop nog nie op, ik duim met je mee! Hier lekker uitgeslapen, mijn jongste is nooit heel vroeg gelukkig. Ik blijf af en toe steekjes onderin voelen, ook links onder in de rug last... maar goed dat kan overal vandaan komen. Verder vind mijn vriend mijn borsten groter worden, en ze zijn dan ook wel iets gevoelig. Maar ook daar probeer ik nuchter onder te blijven... nu paar maanden van de pil af en dan wil er ook nog wel eens wat veranderen aan je lichaam..
Ik gebruik deze vaker maar nooit een indrogen gehad. Of spierwit of meteen een streep. Misschien een kv test doen? Spannend!
Ukkie, het is nog vroeg! Hopelijk donderdag een mooi verjaardagskado! Ik heb bij de 3e positief getest op mijn verjaardag! Hopelijk nu op 5 mei al een mooi streepje! Ben fan misschien wel nog wat vroeg!
Dank je wel, komt goed!! Alleen voor vanavond zal ik mijn best moeten doen om mannetje te verleiden want die moet op zondag altijd voetballen en meteen erna werken tot 11 dus die is altijd gesloopt daarna....maar wie weet lukt het!
Vosje, ik heb vorige maand op de kruidvat een streepje na afleestijd gehad maar toch ongesteld geworden! Zegt denk ik helaas niets!
Goedemorgen! Ukkie en Pamela hoop op 5 mei en donderdag mooie positieve testjes voor jullie! Geen ervaring met indroogstreepjes. Nog nooit gehad. Fijn al die eitjes in zicht! Succes met klussen! De mijne is ook in zicht en heb toch man weten te verleiden gisteravond en vanmorgen. Hopelijk dinsdag nog een keer.
Bedankt voor jullie reacties, Bij mijn dochter had ik 4 dagen voor nod een positieve test met sensitest. Die heb ik een tijdje geleden besteld maar ze waren wat beschadigd (vandaar de overstap) Ik denk idd dat het niets is. Het is jammer maar voor ronde 2 nog niet zo heel erg. Ik denk dat ik mijn menstruatie maar ga afwachten en als die uitblijft nog maar eens ga testen😜 Straks op visite bij een vriendin die het bij de vorige zwangerschappen meteen zag. Ruim voor de positieve test