♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Mei 2014 ♥ 1. (9): Mandy3, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Lizanne84, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Ukkie1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Leolientje, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Vosje84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje 2. (2): Ik87, 26 jaar, ronde 14 (maand 18), 1e kindje Pandorabeads, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 3. (2): Elfenprinses, 34 jaar, ronde 9 (3e na mk), 1e kindje Sharon01, 25 jaar, ronde 12 (ronde 2 na hysteroscopie), 2e kindje 4. (3): Asun, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje mamalucy, 25 jaar, ronde 20, 1e kindje MMM Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM 5. (3): noamy, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje birdie81, ? jaar, ronde 16, ? kindje zwangernr5, 36 jr, ronde 1 na MA, 6e kindje 6. (10): Mamatje89, 24jaar, ronde 3, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 4 na ma/mk, 1e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Bambe, 26 jaar, ronde ?, ? kindje Desiree92, 21 jaar, ronde 8, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanDaisy, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Suli, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 12, 2e kindje 7. (2): JMay, ? jaar, ronde 5, 2e Kindje Maartt, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 8. (5): Adriana85, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Pamela1203, 33 jaar, ronde 2, 4e kindje MvanL , 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Marlijn82, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Orchidee32, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 9. (4): AzA, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10 (ronde 2 mmm), 1e kindje 10. (1): Kellyk, 33 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje 11. (9): nibble, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje boesje, 37 jaar, ronde 10, 2e kindje Faylin, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje B0otjuh, 24 jaar, ronde 2, ? kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje Flora01, 25 jaar, ronde 12 MMM, totaal ronde 17, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 14, 1e kindje Roodkapje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Meulen, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 12. (4): Hanneke1986, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Lovingmyboy, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Nadine1979, ? jaar, ronde 1, 3e kindje Jaenne, 28 jaar, ronde 1, 4e kindje 13. (2): Zally, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 44 (2e iui), 1e kindje 14. (2): Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Julia88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 15. (3): nijntje27, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 27, 1e kindje Joma (na 1 mei) 33 jaar, 5e ronde, 2e kindje Nod 15 mei Datumloos (7): Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM (clomid) Jolien91, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje ks2011, ? jaar, ronde 8, 2e kindje Smnee, 22 jaar, ronde 21 (1e na 2e mk) 1e kindje, MMM Starry, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 na v.mk, 2e IUI iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Star 84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst (1): Cinnes, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 70 Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (7), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Mezelf even toegevoegd aan de nodlijst! Mijn nod is op 12 mei, vandaag dag 1 op het wachtbankje.. Hopend op een mooie roze lijst
@vosje Ik testte pas duidelijk op dag 4 ofzo na de nod. Komt goed je zit nog voor je nod. Nu ff niet meer testen, want je maakt jezelf gek anders. Dag na nod testen dat is over 3 dagen......dan zou die streep veel duidelijker moeten zijn!
Als ik een foto maak zie je niets, zo licht is de streep. Denk echt dat het een indroogstreepje is. Ik wacht af tot donderdagochtend, als ik dan nog niet ongesteld ben dan test ik nog een keer.
Ik vind t nou ook wel weer spannend worden. Ik zit nu op 7dpo en heb nog geen klachten behalve dat m'n tepels gevoelig zijn en wat donkerder lijken. Ik had mezelf voorgenomen om pas op m'n NOD te testen, dus volgende week dinsdag. Maar ik denk dat ik zaterdag of zondag al een testje doe. Hoe doen jullie dat trouwens? Testen jullie alleen of samen met jullie man/vriend?
Ik begin langzaam toch wel iets ongeduldig te worden! Vorige cyclus heel veel symptomen en nu nagenoeg niets. Ben wel erg moe, rugpijn en ik voel soms wat in mijn onderbuik/liezen. Afgelopen dagen last van rommelende darmen maar dat is nu ook weer weg. Wel nog veel afscheiding, bleh. Pfff, nu ook nog 2 dgn vrij!
Ooh en dan gaan die dagen zo sloom voorbij! Ik raak ook erg ongeduldig, heb voornamelijk steekjes en krampjes onder in de buik, booral links waar ook mn ei is gesprongen en daarnaast soms pijnscheuten die of onder schaambot langs lopen of langs mn been naar beneden. Zijn net even gaan wandelen maar dat ging ook amper met deze steekjes en scheuten. T voelt allemaal heel herkenbaar maar ik weet ook heel goed dat t ook absoluut iets anders zou kunnen zijn! Zucht haha wachten duurt te lang! Ik wou eigenlijk ook pas met nod gaan testen maar mijn vriend en ik willen er waarschijnlijk zaterdag ochtend een testje tegen aan gooien! Is t al zaterdag?!
Ik ben maandag 11 dpo, denk niet dat het veel zin heeft om al eerder te testen. Gelukkig mag ik vrijdag, zaterdag en zondag werken, gaan de dagen iets sneller om. Vooral zondag staat heel veel op de planning, eerst werken, dan naar huis douchen en omkleden, de meiden halen bij hun vader, dan naar mijn moeder om de sterfdag van mijn vader te gedenken. Dan lig ik zo in bed 's avonds.
Dat is dan een voordeel druk weekend voor de testdag. Hoop dat zondag een mooie dag mag gaan worden, met veel mooie herinneringen aan je vader!... zijn niet altijd de leukste dagen, sterkte alvast
Danke, is inderdaad geen leuke dag (eigenlijk pas de maandag)! Sowieso loopt het contact met moeders en haar partner wat stroef! Pffff, moet nog een gedeelte van de tuin onkruidvrij maken maar helaas komt het nu met bakken uit de hemel! Dan hopelijk morgen maar. Wij willen maandag de partytenten gaan opzetten, de boodschappen halen. Oh ja, ik moet nog kleding hebben voor 11 mei! De kinderen zijn klaar, alleen nog schoenen!
@pamela dat zijn altijd vervelende dagen Sterkte de dag erna wel positief testen al opvrolijkertje!!! Wachtend duurt zeker lang Vooral nu omdat ik 2 weken vrij ben en me vent wel gewoon aan het werk is Ik ga echt proberen niet eerder te testen dan 11 mei (Nu kijken of dat gaat lukken haha)
Ik test ook altijd alleen Me vriend heeft al veel stres van werk enzo dus betrek hem er niet veel bij Ben daarom ook blij met deze site Ken je toch je ding kwijt en mee lezen met andere Niemand weet het ook om ons heen dat we bezig zijn Als ik positief test wil ik er een verassing van maken voor hem
Hier weet alleen mijn zusje en een vriendin het! Ik ben wel een beetje bang voor opmerkingen van andere mocht het raak zijn.
Pamela moeilijke dag is het, ik ben ook altijd weer blij als die dag voorbij is. Spannend meiden met kwaaltjes!! Hier beginnen ze ook toe te nemen, krampjes, steekjes, pijnlijke borsten, gezwollen buik en net wat roze verlies-> innesteling??? Heb ook de hcg waarde van afgelopen vrijdag gekregen: 5!! Was erg goed gezakt volgens de gyn!! Nu maar stiekem hopen dat ie weer gaat stijgen
Ik ook Daarom hou ik het ook stil heb geen zin in commentaar Als het raak is word er vaak leuker gereageerd dan dat je het van te voren zegt