NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Mag ik ook op het lijstje van dit forum?

2 mei: Pandorabeads, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje

2. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je staat er al op, maar nog op datumloos. In je vorige berichtje had je je NOD niet aangegeven (en daar had ik dus ook nog naar gevraagd). :D

Ik pas de lijst morgen aan en verplaats je dan naar 2 mei!

3. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Helemaal super, was nog niet zo ver met teruglezen! ;)

4. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Sterkte morgen JMay! Hopelijk is alles goed met je meisje

5. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    veel succes morgen! lijkt me idd ook best spannend ja

qua ongesteldheid ben ik qua tijd 1 van de gene waar iedereen jaloers op is, 3 dagen max
    maar qua pijn is het niet te hebben
    heb het zo heftig dat ik al 2 keer flauw ben gevallen van de pijn en druk op mijn lichaam ik kan snachts niet slapen en weet niet hoe ik moet liggen staan of zitten en dat heb ik dan de eerste dag meestal
    en heel mn rug doet dan zeer
    ook heb ik dit bij mijn eisprong
    dus dat zijn de minder fijne kanten dat mijn lichaam denk laten we het maar hardhandig doen dan is het in 2/3 dagen gebeurt hahah
    mja dames laten we voorop stellen dat we blij moete zijn dat we maandelijks ongesteld worden, veel meide in mijn omgeving hebben pcos en sommige daar van worden niet ongesteld en sommige nauwelijks dus voorals nog ben ik er toch steeds weer blij mee
    al heb ik liever dat ik zwanger ben en gewoon ff 9 maanden niet ongesteld word haha :D

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja hebt gelijk MvL, we moeten niet zeuren. ik ben dan weer degene die helemaal geen pijn heeft tijdens menstruatie. Tijdens pilgebruik was dat wel anders, heel heftige pijnen bij de stopweek, dus ik ga echt never nooit meer aan die pil. Natuurlijke cyclus is wel zo gezond!

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @jmay. Mijn logische redenering is: omdat je cyclus langer duurde is je baarmoederslijmvlies veel dikker dus ben je nu heftiger of langer ongesteld dan je gewend bent. Weet niet of het klopt hoor! Hier ook meestal twee dagen erg heftig (elke twee uur een maxi tampon, 's nachts met maandverband erbij) daarna een dag of drie licht bloedverlies. Ik zou ook graag even 9 maanden niet ongesteld willen worden hahaha
    Succes met je dochtertje morgen!

8. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu al rekbaar slijm? Heel duidelijk, echt heeeeeeel ver rekbaar en mooi doorzichtig en echt eiwitachtig. Maar dat kan toch nog helemaal niet??? Zit pas op dag 12 van mijn cyclus???

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Gebruike je tarwekiemolie? Dan kan het heus wel hoor! Zou wel vroeg zijn gezien je lange cyclussen. Ik zou voor de zekerheid wel klussen vanavond. Have fun! :D

10. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teunisbloemolie! 2 capsules per dag sinds begin van de cyclus.
    Zou wel een heel groot verschil zijn?!
    Is zo'n eitje dan wel voldoende gerijpt als het nu al zou zijn?
    Ga er niet vanuit, maar ik had gisteren ook al rekbaar slijm, viel me toen al op, maar nu helemaal en baarmoedermond is ook open.

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja klopt , vorige week zaterdag was de derde keer dat ze z'n aanval kreeg en nu wilde de huisarts toch echt dat er veder gekeken word aangezien de aanvallen lang duren, ze herkent ons uren daarna nog niet !

12. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje, dat is echt schrikken. Ik hoop dat er iets uitkomt waar makkelijk iets aan te doen is, zodat jullie ook duidelijkheid hebben! Succes morgen, JMay! Dikke knuffel!

13. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen JMay! Hopelijk kunnen ze wat vinden.

Ik ben meestal 4-5 dagen ongesteld. Waarvan de eerste 2 dagen erg heftig. De eerste dag erg veel buikpijn en lage rugpijn. Ben hiervoor ook naar de huisarts geweest (toen ik nog aan de pil was) zwaardere pil, 3 fasenpil, mee gekregen maar hielp nog niks.. Heb nu naproxen op doktersrecept. Slik de eerste dag, op het punt dat mijn menstruatie doorbreekt en voor de nacht. Soms de 2e dag ook voor de nacht.
    Gelukkig is dat voldoende, wil niet teveel van die troep slikken, maar zonder is de pijn niet te harden. Zo werd ik gisteren op mijn werk ongesteld, geen naproxen mee, pff wat een hel..

Een collega van mij is zwanger en er ligt een zwangerschapsboekje, met allemaal tips, zwangerschapskleding enz. Dus had genoeg leesvoer vanavond :D (ik werk in de zorg, 1 op 1 begeleiding)

14. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Zo dat is wel schrikken! Hoop dat je duidelijkheid krijgt en in de goede zin van het woord en dat je meisje er snel vanaf is!

15. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Zo da heb ik nog nie vaak gehoort dat het erger word door pil gebruik
    Bij mij was er nauwelijks pijn tijdens pil gebruik dus net andersom
    Maar ook ik zal niet snel meer aan de pil gaan
    Had door de pil minder zin in seks de laatste 2/3 jaar was vaker chagerijnig en was op het laatst nog maar weinig ongesteld soms maar 1/2 dag dus was bang als ik er mee door ging dat ik op den duur niet meer ongesteld zou worden en door de gevolgend van de pil pcos zou krijgen
    Dus ben er maar snel mee gestopt

Het valt me namelijk wel op dat er veel vrouwen van mijn generatie aan pcos leiden en denk dat dat ook wel een deel met stress en werkdruk en een deel met overgewicht te maken heeft maar omdat ze allemaal al 10 jaar of langer aan de pil zitten ben ik er heilig van overtuigt dat dat er ook mee te maken heeft maär dat is helaas nog niet aangetoont

16. jolien91

jolien91 Actief lid

10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    @JMay: veel succes bij de kinderarts!

Hier ben ik nog altijd heel onzeker. Vandaag bellen naar huisarts of ik kan gaan voor bloed te laten nemen. wou al eerder maar heb veel moeten werken de laatste dagen.

Na posi zwangerschapstest Vorige week heb ik dus 3 dagen bloedverlies gehad (voor en na wel ook nog wat bruin). Als ik gewoon ongesteld ben dan heb ik altijd zéker 5 dagen bloedverlies. Eerst dacht ik dus op naar volgende ronde ben gewoon ongesteld. Maar nu zegt mijn gevoel iets helemaal anders. :(

misschien vandaag nog om een test gaan en morgenochtend testen dan weet ik ook al iets meer.....

Want wachten op die bloeduitslagen zal ook wel lastig zijn! ;)

ik houd jullie op de hoogte :)

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bloedverlies in het begin van de zwangerschap is heel normaal hoor. Ik zou als ik jou was vandaag nog een test doen! Hoeft niet met ochtendurine want je zit al na je nod. En idd wachten op een bloeduitslag duurt veel langer. Succes ik zal voor je duimen dat het goed zit!

18. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Ik kan er ook bij..

Bambe 26 jaar nod 6 mei..

19. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jolien, wat spannend. Ik duim dat je toch gewoon zwanger bent!
    Heb je nog een test gedaan ondertussen?

Welkom, Bambe!
    Zet je er zo bij, welke ronde zit je en hoeveelste kindje?

20. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Spannend Jmay, heel veel succes. Hopelijk vinden ze iets waar ze iets voor hebben! Lijkt me echt schrikken hoor zoiets

@menstruatie. hier 2-4 dagen max. Niet super veel bloedverlies, maar wel de klachten er om heen. Buikpijn en rugpijn. Maar ik klaag niet;)

@rekbaar slijm, spannend nu al :) lekker aan de klus vanavond.

Hier nog niets, alleen nog wat bruin bloed.. begon de menstruatie ook mee, toen helder rood en nu weer bruin rood, vreemd he?
    :(

Deel Deze Pagina