Hoi hoi allemaal, Mag ik hier ook een beetje meekletsen? Ik heb 17 april mijn koperspiraal laten verwijderen en dit is dus onze eerste ronde voor een 2de kindje. Mjn nod is 12 of 13 mei als ik uitga van mijn cyclus tijdens mn koperspiraal (die was wel heel regelmatig btw). We klussen nu netjes om de dag en doe elke dag een ovulatietest, dit omdat ik eerst altijd dacht mijn eisprong te voelen en nu dus graag wil checken of dat klopt . Oh en volgens de calculator is vandaag mijn eisprong maar nog geen typische eisprong buikpijn en de test vanmorgen was nog negatief. Dus nou wachten om mn ei . Ik heb niet alles gelezen als jullie dat niet erg vinden maar ik duim super hard mee voor iedereen een positieve test!!! Oh en onze kat moest juist vanaf mijn eerste positieve test niks meer van me hebben bij mijn eerste zwangerschap
Welkom, en veel succes! Voor mn vorige zwangerschap had ik ook koperspiraal... ideale is dat deze je cyclus niet 'aantast' dus waarschijnlijk gewoon nog zoals t was. Nadat ik hem heb laten verwijderen was het direct de eerste ronde raak! Ook zo'n voordeel van het koperspiraal, niks geen verandering qua hormonen door moeten gaan. Hopelijk heb je net zoveel geluk als ik toen!
Heel herkenbaar! Ik hoop voor je dat het raak is! Toevallig zei ik net tegen mijn man dat ik echt denk dat het raak is deze maand. En hij zei dat ik daar maar niet van uit moet gaan omdat het anders weer zo tegenvalt dadelijk. Hoe kunnen mannen daar toch zo nuchter mee omgaan??
Snap ik ook niet, ik helemaal enthousiast en als een klein kind zo blij dat we voor een 2de gingen, stond zo goed als een vreugdedansje te doen in de keuken . En hij helemaal niks, nou ja het leek hem erg leuk een 2de zei hij erg cooool
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Mei 2014 ♥ 1. (10): Mandy3, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Lizanne84, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Ukkie1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Leolientje, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Vosje84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Diamondgirl, 29 jaar, ronde 3 na mk, ? kindje 2. (3): Ik87, 26 jaar, ronde 14 (maand 18), 1e kindje Pandorabeads, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Noralie87, 26 jaar, ronde 8 (4e na MA), 1e kindje 3. (3): Elfenprinses, 34 jaar, ronde 9 (3e na mk), 1e kindje Sharon01, 25 jaar, ronde 12 (ronde 2 na hysteroscopie), 2e kindje Jiil, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 4. (3): Asun, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje mamalucy, 25 jaar, ronde 20, 1e kindje MMM Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM 5. (3): noamy, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje birdie81, ? jaar, ronde 16, ? kindje zwangernr5, 36 jr, ronde 1 na MA, 6e kindje 6. (10): Mamatje89, 24jaar, ronde 3, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 4 na ma/mk, 1e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Bambe, 26 jaar, ronde ?, ? kindje Desiree92, 21 jaar, ronde 8, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanDaisy, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Suli, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 12, 2e kindje 7. (2): JMay, ? jaar, ronde 5, 2e Kindje Maartt, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 8. (5): Adriana85, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Pamela1203, 33 jaar, ronde 2, 4e kindje MvanL , 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Marlijn82, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Orchidee32, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 9. (4): AzA, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10 (ronde 2 mmm), 1e kindje 10. (1): Kellyk, 33 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje 11. (9): nibble, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje boesje, 37 jaar, ronde 10, 2e kindje Faylin, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje B0otjuh, 24 jaar, ronde 2, ? kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje Flora01, 25 jaar, ronde 12 MMM, totaal ronde 17, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 14, 1e kindje Roodkapje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Meulen, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 12. (6): Hanneke1986, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Lovingmyboy, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Nadine1979, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje Jaenne, 28 jaar, ronde 1, 4e kindje Lia1986, 27 Jaar, 1e ronde, 2e kindje 13. (3): Zally, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 44 (2e iui), 1e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 4, 1e kindje 14. (2): Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Julia88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 15. (3): nijntje27, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 27, 1e kindje Joma (na 1 mei) 33 jaar, 5e ronde, 2e kindje Nod 15 mei Datumloos (7): Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM (clomid) Jolien91, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje ks2011, ? jaar, ronde 8, 2e kindje Smnee, 22 jaar, ronde 21 (1e na 2e mk) 1e kindje, MMM Starry, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 na v.mk, 2e IUI iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Star 84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst (1): Cinnes, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 75 Zwanger (1), Ongesteld (3), MMM (7), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Wij hebben een hond en die komt altijd wel bij ons liggen Maar laatste tijd word ik helemaal gek van hem hij ligt bijna in me en geeft mijn vriend geen aandacht meer Zelf als er geen plek is maakttie wel plek Hoop dat het inderdaad een voorteken is!!!
Test lijstje, wanneer testen! Zaterdag 3 mei Elfenprinses, 11 dpo Arendje, 11 dpo Mamavandaisy, 11 dpo Maandag 5 mei Adriana, (vermoedelijk) 11dpo Pamela, 11 dpo Aansluiten graag
@lia1986. Welkom! Hier ook een koperspiraaltje gehad mag ik je wel adviseren om 2x per dag een ovutest te doen in je vruchtbare dagen, met ong 8-12uur ertussen, zodat je je ei niet kan missen. Het testlijstje begint al aardig vorm te krijgen Wat me opvalt is dat iedereen tot nu toe op 11dpo gaat testen. Toevallig!
Bedankt voor het meeleven dames. Zo is de tijd idd te overbruggen. A.s. weekend weg voor 1 weekje Kreta en daarna nog 10 dagen voordat ik de mmm in kan. Spannend steeds dichterbij jullie NOD's
@adriana85, heb meteen je advies opgevolgd en er nog maar een ovulatietestje tegeaan gegooid. En je gelooft het niet hij is verdorie positief!!! Woehoeoe. Heb net even vriendelijk medegedeeld hiero dat het dadelijk gezellig gaat worden
Test lijstje, wanneer testen! Zaterdag 3 mei Elfenprinses, 11 dpo Arendje, 11 dpo Mamavandaisy, 11 dpo Zondag. 4 mei Noamy 10 dpo Maandag 5 mei Adriana, (vermoedelijk) 11dpo Pamela, 11 dpo Heb mezelf erbij gezet
Bedankt voor de voorzichtige felicitaties. Morgen eerst maar eens doorkomen zonder ongesteld te worden. Ik ben er nog niet geheel gerust op. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben test ik graag mee we gaan met z'n allen voor een knaltest. Samen testen heb ik trouwens nog nooit gedaan. Ik vertel het vaak niet eens. Bij een mogelijk positief resultaat stuur ik gewoon een foto (zooo romantisch, hahahaha) mijn mannis er toch veel te nuchter voor. Weet iemand trouwens of je chia zaad, lijnzaad, groene thee en goji bessen gewoon kan eten/ drinken als je zwanger bent? Ik heb gelezen dat je er een miskraam van kan krijgen maar het voedingscentrum zegt er niets over.
Dag dames, Even een ego berichtje: na de curretage juni vorig jaar 'vreemde' hevige voorbloedingen 4/5 voor NOD gehad. In kan naar gyn en bleek poliep. Die is 18 feb tijdens hysteroscopie verwijdert. Nu had ik de 2 maanden na hysteroscopie lichtelijk bruin verlies en 1 dag voor NOD ook iets rood. Dus ik dacht mooi. De voorbloedingen nemen af.... Nou niet dus..... Gisteren bij toiletgang veel afscheiding met bruin erbij en net met toiletgang ook roze (licht rood) met afvegen. Ga ik nu dan langer van tevoren weer bloeden? Zal er dan weer iets zitten! Bah. Weet dus 99% zeker dat m'n NOD gewoon zaterdag is, maar dat wachten duurt nu zo lang. Maakt me zo kwaad. Alsof ik in een ander lichaam ben gekomen na de curretage. Bah.. Nahja Sorry voor m'n klagen. Succes dames..! Duim voor veel roze voor jullie
Jeetje wat heftig! Ik heb er totaal geen ervaring mee en kan er niets zinnigs over zeggen Als je het niet vertrouwt gewoon even bellen zou ik zeggen
@sharon. Heb er ook geen ervaring mee maar ik sluit me aan bij vosje. Ik test trouwens ook alleen. Wil ml verrassen mocht het positief zijn. Net law & order gekeken op tv. Ging over een vrouw die verkracht was en bleek zwanger te zijn. Rechtszaak aangespannen blabla was echt verschrikkelijk. En het enige waar ik aan kon denken was: ze is zwanger! Dat wil ik ook! Whahaha hoezo geobsedeerd?