Whoooohooo! gefeliciteerd! Xie m duidelijk! Vosje ook jeee! Gefeliciteerd! Whaa nu de rest nog spannend!
Dank jullie wel!! Ben echt flabbergasted gewoon... Het is écht zo hè? Zwanger? Ik durf gereserveerd te juichen. Zwanger worden is stap 1, zwanger blíjven stap 2... Eerst de 5/6 weken zwangerschap maar eens passeren.
Jeeej de lijst is begonnen! En meteen al roze gefeliciteerd meiden! Ik krijg er ook een beetje de testkriebels van al heb ik tot nu toe helemaal geen symptomen ofzo. Wie weet t wweekend een testje wagen.
Dames die positief hebben getest van harte gefeliciteerd! Dames op rood, heel veel succes in de volgende ronde. @ testen ik wil op Moederdag testen, ik ben dan 14 dpo ben niet van plan om eerder te testen (zeg ik nu) meestal heb ik bruinverlies voor mijn nod dus dan weet ik al genoeg en is testen niet nodig..
gefeliciteerd meiden!!! ik hoop dat we met vele mogen aansluiten op het roze bankje! ik krijg ook testdrang ahahah t is maar goed dat ik op mn werk zit
Leuk die posi testen!!!! Gefeliciteerd!!!! Even vraagje aan iedereen.... Toen ik zwanger was bleef mijn baarmoedermond best hoog liggen. Hebben jullie zwangeren/ niet zwangeren dat ook? Die van mij ligt nu laag dus gok dat het niet is gelukt deze maand. Als ik ongi wordt ligt die altijd laag. Dus het valt me op vorige maand hoog toen zwanger en nu laag dus vandaar dat ik concludeer dat het niet is gelukt
Goedemorgen allemaal Roze dames GEFELICITEERD! @pamela. Wat ontzettend lief van je vent, daar wordt een vrouw vrolijk van! Ik krijg ook testdrang door al dit goed nieuws, mss dak er toch morgen of zaterdag maar eentje ga wagen. Ben nu wel weer een stuk minder positief want mn boobs doen haast geen zeer meer. Hoelang kun je een bekertje ochtendurine bewaren?
ps oja ik krijg ook testdrang!!!!!!!!!!!! Denk toch dat ik eerder test Vorige keer had ik op 9 dpo al een tuur streep dus hopelijk kan ik me inhouden hahahah. Doe het wel altijd stiekem want ml wordt daar niet goed van. Die zegt dat ik gewoon af moet wachten. Ps wat vinden jullie van de action testen??? Heb er 6 gekocht En die van moeders voor moeders?? Heb er 6 gekregen van de vk, lief hé,,,zo kon ik vaak testen zei ze!! Kijk die snap ons
meiden vandaag zou mijn NOD zijn, maar helaas dus zondag al ongi geworden. Maar gelukkig zie ik voor een aantal voor jullie al wel roze!!! Super hoor meiden, gefeliciteerd! Jullie maken mijn verjaardag toch een beetje goed