voor mij is de temp deze cyclus hoog, heb van mezelf een lage temp en hoezo lange cyclus, zit op dag 31 heb al veel langere gehad (meer dan 100 dagen)
zie je de kaart in verschillende kleurtjes waarbij in het groen het langste is nog verder naar beneden staat mijn huidige cyclus
ik hoop het heel erg dat het zo goed blijft en ik een posi test mag hebben dat zou een heel groot wonder zijn daar de andere 3 er met medische hulp zijn gekomen
Mireille noralie en vosje wat een mooie testen dames!! Veel gezondhied toegewenst en van harte gefeliciteerd Newdawn balen dat je ongi bent geworden heeeel veel succes in de volgende ronde Star fijn dat je eitjebevestigt is nu weer even gedult @hier over geduld gesproken maak mezelf kei gek Heb alle mogelijke kwaaltjes die ikkxan bedenken maar ik vraag me egt af heb ik ze of denk ik dat Ik ze heb Lage rug pijn, pijnlijke tepels (heb geen gevoel in mn borsten door een verkleining dus vind het erg vreemd dat ik daar ineens pijn voel) krampen in mn onderbuik, al 3 keer moeten overgeven in 2 dagen , moe en maagzuur Dus OF ik ben zwanger OF ik word ziek Maar maak mezelf wel aardig gek hier
@ Pandora, nu lopen we helemaal gelijk😜 leuk Die kraampjes zijn idd herkenbaar maar toch begin ik er meteen weer door te twijfelen. Als er iets gebeurt kan ik er toch niets aan veranderen. En het bewijs dat het wel goed kan gaan stapt hier vrolijk rond😄
Kaartje ziet er goed uit zuurtje! Zou idd een wonder zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit MvanL, spannend! Je kunt jezelf zo gek maken inderdaad. Nog een paar dagen voor je kan testen! Vosje begrijpelijk hoor, gelukkig weet je zeker dat het ook wel goed kan gaan
Ik heb tiet pijn wat ik met de dagen erger voel worden!!! Nou hopelijk heb ik geluk zo meteen na de mk.....wie weet hoeoeoeoe spannend he dames! Heb net wel een borreltje gedronken.....ff voor de spanning! Je hebt toch nog geen bloedband dus maakt niks uit (ff ter verdediging hihi)
Pfff hier ook zoooooveel aanwijzingen dat t raak zou kunnen zijn! Keelpijn van het maagzuur (heb ik telkens aan het begin en verderop in de zs), krampjes, innestelingsbloeding op 8dpo, moe, misselijk, hoge temp en steeds bij vlagen erg warm, gespannen borsten. Heb haast het idee dat t niet anders kan dan raak zijn! Vandaag testen gehaald en ga denk ik toch maar alvast morgen testen (op 11 dpo).
Hoop t zooo! mja we zullen zien. Mn vriend wordt net zo gek geloof ik... vraagt om de tien min hoe ik me voel... whahahhaha
Spannend he?! Voor iedereen op t wachtbankje met de bekende (denkbeeldige) kwaaltjes!! Succes nog ff met wachten dames! hopelijk heeel veel roze!
Ik zou ok lachen hoor hahahah ik hoop het zo ben de andere 3 rondes bij lange na nie zo gek geworre hahaha
Ik ben even de naam kwijt van de Dame die zei dat haar ontlasting is veranderd. Dat heb ik ook ik moet opeens 3x per dag naar het toilet grote boodschap. Verder "denk" ik van alles te voelen maar volgens mij krijg ik dat alleen al als ik met jullie mee lees hahaha @alle zwanger van harte dames en hou het vast. @ de ongi dames balen meiden veel succes in de volgende ronde @alle wachtende incl. mijzelf WAT DUURT DAT WACHTEN TOCH LANG. Groetjes Nadine
Hehe ik betrap mezelf erop te googlen naar kenmerken 2 dpo En dan dacht ik 'sara wtf stop ermee' Geluk dat ik morgen ga werken, is de dag weer sneller voorbij!