jaaa whahahha normaal test ik pas na 11dpo! stom stom stom hahaha maar bewaar urine gewoon ff en strx maar wat testjes tegen aan gooien dus die cb is ook wel gevoelig?
Gefeliciteerd ook MamavanDaisy!! Wat een hoop roze zeg? Allemaal bevruchte paaseieren... Oh mijn testje van vanochtend (13dpo):
Ik ben een streepjes plasser, die komen steeds na afleestijd! Vanmorgen een van sensitest gebruikt en daar komt na en half uur ook een licht streepje! Nu maar volhouden en wachten tot maandag! Zo zonde van die testen!
Gefeliciteerd dames op roze!! Ik ben jaloers!! Hier lichte ongi krampjes.....pfff kan 2 kanten op gaan maar toch zal t wel weer m'n ak ongi zijn vrees ik....
@meiden met tuurtesten- nog even geduld. Die hcg stijgt wel @meiden op 't wachtbankje (zoals ik) - 1,2,3,4,5,6..... Minuten voorbij...pffff
hoi dames, net terug van een week vakantie dus geen tijd gehad om alles terug te lezen...sorry... goed nieuws hier! een positieve test!! Zit nu 12 dpo (misschien 11) dus nog erg licht, maar hopelijk zien jullie het. heel veel succes aan iedereen!!! Hopelijk veel op roze! groetjes Julia
MvL van harte gefeliciteerd! julia80 bij jou zie ik duidelijk een streep, gefeliciteerd! Verder mag ik van de lijst af, ik ga naar de volgende lijst door op zoek naar mijn ei. Ga zo door met het roze gevoel hier! Suc6 allemaal!
Zoooow wat een roze! !!!! MvL die is natuurlijk overduidelijk Gefeliciteerd! !!. Let op dat vanavond de batterij niet leeg is. Ik hoor dat zo vaak. Mamavandaisy hopelijk gaan ze mooi oplopen. Zie er veelbelovend uit. Voorzichtig gefeliciteerd. Julia80. Duidelijk gefeliciteerd!!! iez hopelijkk vind je je ei snel en anders mag je binnenkort naar de gyn.
Pfff wat balen voor je! Hopelijk komt je ei snel en anders veel succes bij de gyn! Ik kom af en toe wel spieken hoe het met je gaat
MvanL, mamavandaisy en Julia80 gefeliciteerd!! Wat wordt deze lijst mooi roze! Hoop dat dit gedurende de hele lijst doorzet Iez heel veel sterkte, succes bij de gyn!