Ik zit nu officieel op het wachtbankje. Toch om de dag gevreeën rondom m'n eisprong. Gisteren voor het laatst. Dus ben benieuwd!
Bedankt dames! Ik zal tegen 14-15 mei komen spieken hoe roze de lijst geworden is. Maar vanaf morgen eerst lekker een week vakantie even wat afleiding en chillen. bye bye
@mvanL, julia80 en mamavanDaisy van harte gefeliciteerd! Wat zullen jullie nu een fijn gevoel hebben @pamela1203, mijn temperatuur ging vanmorgen ook weer naar beneden, net als bij jou. Maar het lijkt me veel te vroeg voor ongi. Ik wordt eigenlijk erg onzeker van dat temperaturen.
Pff hele ochtend hier al vlagen van misselijk heid en oo zo'n buikpijn. Alles is zoo herkenbaar van de vorige zwangerschap! Ook het vroege wakker zijn (05.00) en snachts veel woelen en wakker worden. Nu hopelijk gauw oplopende testen! zoo spannend! @zwangernr5 , xie iets heel vaags, spannend hoor. Hoop dat ie oploopt!
Zeker een fijn gevoel en tegelijk nog zo onwerkelijk en spannend. Wil eerst meer testen positief zien worden voor ik echt een gat in de lucht spring...
Ik kon toch niet langer wachten, dus net getest. Ook al hoor ik dan eigenlijk niet in dit topic (mijn nod was 30 april), toch leuk om hem even te laten zien: (Kv 2V5, binnen 1 minuut afleesbaar!)
MvL die is natuurlijk overduidelijk Gefeliciteerd! !!.Maak snel een foto voor ml, wat de batterij begeeft het snel! Mamavandaisy De test is nog erg ligt hopelijk loopt ie op! Julia80. gefeliciteerd!!!