Misschien ben ik niet op de hoogte... maar met anticonceptie heb je toch geen eisprong ? Edit; ik quote-de de verkeerde haha
Dit was ook mijn eerste idee toen ik het las maar een koperspiraal of een condoom is natuurlijk ook anticonceptie
Denk dat je mij bedoelt? Ik slikte de mini-pil en daarbij kun je wel een eisprong hebben of in ieder geval klachten rondom dat moment in de cyclus
Geen eisprong gevonden dag 15, mogelijk anovulatie maand, balen voor eerste maand met testen om erachter te komen dat het geen goede maand is/ geen lh piek/ er iets niet ok is. Ik word elke maand ongesteld met een schommeling tussen 28 en 33 dagen, zonder de testen had ik nooit geweten dat ik dit heb. Ik gebruik al 6 jaar geen anticonceptie dus daar kan het niet aan liggen.
Niet opgeven nog hoor! Als je een cyclus hebt van 33 dagen dan kan je ei (afhankelijk van je luteale fase) tussen ca dag 17 en 23 komen. Bij een cyclus van 28 dagen tussen ca dag 12 en 18. Dus het kan echt nog!! Je lh piek zou je dan ergens de komende dagen krijgen. Dus nog ff doortesten hoor
Innestelingsdip is niet noodzakelijk bij zwangerschap, dipje kan vanalles betekenen. Maar het kan wel
Ik heb werkelijk waar gedroomd dat jij zwanger was .. gaat er toch wat over als ik al over het forum begin te dromen