Niets gezegd, was blijkbaar gewoon ongeduldig gisteren en een beetje angstig... Piek gemeten vandaag geklust de afgelopen dagen dus hoop
Ja inderdaad ik vind mijn kaart er ook goed uitzien. Ik wordt er alleen zo zenuwachtig van ik zie dat je een flinke dip en dan weer een flinke stijging hebt gehad rond je ei!
Ja, ik ben er nog helemaal nieuw mee dus weet niet wat het allemaal zegt, maar dat het nu rustig stijgt lijkt me ‘normaal’. Stemt me positief en nog gerust. Denk dat als het straks zou gaan schommelen dat ik wel nerveus wordt. Ben benieuwd wanneer de testdrang begint..
Ja precies ik ben er ook pas deze maand mee begonnen. Ik ben juist gaan tempen zodat die testdrang iets zou verminderen maar ik moet zeggen dat dat nog niet gelukt is wanneer wil je gaan testen? Ik denk dat ik over 4-5 dagen wel zou kunnen testen.
Hier vandaag 4 of 5 dpo. Waarschijnlijk ga ik op elk steekje letten vanaf vandaag , gelukkig 2 drukke werkdagen voor de boeg, dus wat afleiding. Dan heerlijk weekend en dan is het vast zo maandag
Ik sla het testen denk ik maar over. Wachten op mn volgende menstruatie en dan maar weer serieus. Succes met het lange wachten.
Haha, ik ook om deze reden en omdat ik wel benieuwd ben of het me weer nieuwe inzichten geeft. @Bee1986 mijn 'plan' is om pas op 1 of 2 mei te gaan testen, maar mijn realistische zelf zou wel eens halverwege volgende week kunnen beginnen...
Haha lastig hè! Hopelijk lukt het om vol te houden. Stom eigenlijk hè. We worden er niet meer of minder zwanger van als we vroeg testen.
Je zal het vast zelf weten maar ik zeg het toch even voor de zekerheid, dit is niet je piek! Je piek komt waarschijnlijk overmorgen en vervolgens 2 dagen later je ei.... dus voordat je stopt met het gezellig maken.... nog ff door
Ja was vrij duidelijk, is de eerste maand dat ik temperatuur en was bang dat ik het niet goed ging merken maar het was duidelijk hahaha. Nu weer dat aftellen naar nod en proberen niet te vroeg te testen
Hier ook eerste x temperaturen. Mijne was wat onduidelijker haha. Ben blij dat ik er ook ovulatietests naast deed
Ik ben vandaag 1 of 2 dpo. Ik denk dat ik pas zal testen als ik op 4 of 5 mei nog geen ms heb, om er zo niet al te veel mee bezig te zijn... Teleurstelling zal nu al groot zijn als het niets is, dus zou dan alleen maar groter zijn.
Wie heeft er ervaring met het drinken van granaatappelsap ter bevordering van de innesteling? denk ik probeer eens iets nieuws.. baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar