Ja ik ben blij pfoej... Clearblue fertility monitor, test dagelijks met ovulatie test gaat direct in het apparaat .. Houd cyclus bij met kalender en ovulatie testen.
Misschien stom maar heb echt zo het idee dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn niet dat ik kwaaltjes heb ofzo, maar gewoon zo’n gevoel. Hoop dat dat gevoel ook bevestigd mag worden
@noukie 1992 toch had ik dat ook heel sterk de laatste keer dat ik zwanger was. Ik wist t gewoon op een of andere manier! Gek is dat he! wie weet!!
ohjaa dit heb ik wel een paar rondes gedaan.. toen heeft t alleen niet geholpen Maar inderdaad; het is ook gewoon gezond!
Ja ik had het ook toen ik zwanger was van mijn eerste na al die jaren proberen en al die onzekerheid en ik had toen op 5 dpo al zoiets van hmm ik denk echt dat ik zwanger ben. En dat werd toen ook bevestigd met een positieve test op 8 dpo. Heb dat gevoel nu weer en hoop natuurlijk dat dit gevoel nog eens juist mag zijn
Moest net opeens huilen door een klein meningsverschilletje met iemand @noukie 1992 hoop dat je gevoel gelijk heeft!!!
Mijn vriend vroeg al vanavond van zijn we al zwanger? Zei hem van ik wil morgen wel een testje wagen maar ga er maar vanuit dat er maar 1 streep op staat
Nou was het eigenlijk niet van plan geweest hoor, is dat mijn vriend het vroeg Is nog wel bizar vroeg, ik ga er vanuit dat FF mijn ei verkeerd heeft gezet en ik morgen pas 7 dpo ben