Kan iemand mij toevoegen aan het lijstje. Ik weet nog niet zo goed hoe dat moet.. 1e ronde, 32 jaar 3e kindje. Nod 9 mei
Grappig dat je dat zegt ik heb echt lang geroepen dat 2 Kids prima zijn en ik echt geen 3de wil. En kijk ons nu haha mijn kinderen zijn 7 en 4. Als het streepje even donker is als de controlelijn dan is hij positief. En raad je aan om echt smorgens en savonds te testen zodat je hem niet mist. Veel succes
NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (4) Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 11 Essie28- 31 jaar- 3e kindje- ronde 2 na vmk Bee1986 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na vmk 2 mei (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 na miskraam Kwis - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 3 mei (3) Steff88 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 4 (na 2xvmk) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 na vmk Meliflua - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 4 mei (4) Siementje - 33 jaar- 4de kindje - ronde 1 Fevie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 Joliendr - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 5 mei (2) Mkg46 - 22 jaar - 1e kindje - 6e ronde SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 6 6 mei (2) Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - 3e ronde Bambiniheart-32 jaar- 1e kindje - 2e ronde 7 mei (0) 8 mei (1) Michelletb97 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 mei (3) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 aka 17 (1e in MMM) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 Drollie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 mei (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (3) MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 7 (1 na vmk) Joyce2013 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 (1e na mk) Nina12 - 39 jaar - 5e kindje- ronde 5 14 mei (0) 15 mei (0) Datum Onbekend (1) Nenp- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 ( 1e na miskraam onder toezicht gynaecoloog) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachtend op de eisprong (14) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Is de action early betrouwbaar? Ik zie toch echt een helee lichteee streep Heel moeilijk op foto te krijgen.
Ze geven wel eens valse streepjes stom genoeg Maak eens een foto zonder omhulsel en plasticje erover heen
@Essie28 ja ik lijk ook wat te zien.. ik zelf heb geen ervaring met die testen. Morgenochtend gelijk een andere doen!!
Omg Jullie zien het dus ook. Ik ga een predictor kopen en dan later op de dag even testen. Ik geloof t nog niet zo. Ik maak ook liever geen testjes open anders vind ik hem al helemaal onbetrouwbaar. Of kan dat wel bij action testen?
Ah jammer @Maudje123 en @noukie 1992 ! Maar wat jullie zeggen, het kan nog zeker roze worden de komende dagen. Jullie zijn vroeg!! Ik duim met jullie mee! @Essie28 ik zie 'm ook! Hoeveel dpo ben je nu? Ook idd benieuwd naar de opengemaakte test... Spannend allemaal zeg, het testen is begonnen ik heb sinds gisteravond een trekkerig gevoel in m'n lies. Had ik vorige maand ook in de dagen voor mijn positieve test. De spanning neemt nu ook wel toe hoor. Ben nu 6 dpo (of 5, maar ik denk 6. Piek was op vrijdagochtend, dus ik denk dat m'n ei dan echt wel ergens op de zaterdag is gesprongen). Ik ben van plan maandag een 1e testje te wagen
Ohh ik vind het zo spannend meiden. @Maudje123 ik kan die lijn er ook wel in zien, op de grotere foto. @Essie28 die van jou zie ik eerlijk gezegd ook. Ik las laatst ergens dat de early's wel eens valse lijntjes geven, maar de gewone niet. Ik heb hier twee pakjes gewone liggen om die reden. @noukie 1992 ben benieuwd hoe het zich bij jou ontwikkelt. Hier nog even bedwingen die testdrang. Ben pas 5dpo.
Ik krijg m niet goed op de foto de opengemaakte test. Maar ik zal straks wel een predictor doen. Ergens denk ik dat dit een valse lijntje is. Ondanks binnen 5 min. @Bee1986 ik ben pas 7 dpo , denk dat dat zoiezo te vroeg is. Ik had woensdag 14 april een positieve ovulatietest.