Ohh ja deze zie ik wel hoor. Brengt me aan het twijfelen om ook te gaan testen morgen... aan de ene kant vind ik het ook fijn en leuk dat spannende moment dat je test maar jezelf nog een beetje aanpraat dat het niets uitmaakt wat er staat, maar aan de andere kant is er toch ook steeds weer twijfel en teleurstelling als je het wel doet. Ahhh.. help? Wat zouden jullie doen?
Hij lijkt trouwens bewerkt maar dat is ie niet. In het volle licht krijg ik het streepje er niet op dus de foto is gewoon wat donker.
Jaa zo moeilijk wat te doen. Ik dacht vanmorgen: als ie wit is kan het allemaal nog, en als er wel wat staat dan is dat hoopvol. Kan natuurlijk nog allemaal misgaan. Maar heb wel het idee dat het dus direct weer raak is na de vmk
Hartstikke mooi toch. Misschien als ik een goed moment vind morgenochtend doe ik het wel. Vandaag ga ik het sowieso niet meer doen.
Hoi allemaal, Mag ik ook meeschrijven? Wij hebben op CD 9 zonder anticonceptie gevreeën. Ruim voor een eisprong, dacht ik. Gelet op mijn redelijk lange cyclussen (tussen 32 en 38 dagen) en het feit dat, toen wij voor de tweede gingen en ik ovulatietesten gebruikte, mijn piek altijd rond cd 18 was. Nu heb ik op cd 19/20/21 minimaal bloedverlies gehad. Nu heb ik nog nooit eerder tussentijds bloedverlies gehad of een ovulatiebloeding. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet kan, dit zou dan gewoon de eerste keer zijn. Het kan echter ook een innestelingsbloeding geweest zijn (heb ik ook gehad bij de zwangerschap van de eerste). Ik dacht eerst nog misschien ineens een zeer korte cyclus. Maar dat lijkt mij nu uitgesloten aangezien het bloedverlies zo minimaal was en ik ook geen bloedverlies meer heb gehad. Ik zit nu inmiddels op cd 25 en heb natuurlijk allerlei klachten die ook met een naderende ongesteldheid te maken kunnen hebben. Ik zou rond 1 mei ongesteld moeten worden. Ik had mezelf voorgenomen ook pas dan te testen, maar ik heb zo enorme testdrang . Ik wil gewoon weten waar we aan toe zijn Ik dacht, ik sluit mij hier aan om niet aan de drang toe te geven, maar dit groepje heeft juist allemaal vroege testers zag ik Ik heb met mezelf afgesproken donderdag te testen, meer die nog even willen volhouden met niet testen?
Het zou natuurlijk kunnen ik heb ook 4 dagen voor eisprong voor het laatst geklust. Vooral icm met je kleine bloeding kan het wel. Maar eerlijk gezegd zit je hier dan helemaal verkeerd hahah grapje natuurlijk. Maar alleen maar vroege testers hier. Als 1 mei je nod is en je echt dus al een vroege eisprong heb gehad zou je in principe wel kunnen testen. Want dan is je nod ook eerder. Maar als je tot donderdag kan wachten is dat nog beter.
Ja jawel ik moet echt oploop zien na m'n vorige vroege miskraam toen had ik alleen lichte streepjes. Maar nu zie ik gelukkig wel oploop.
Ziet er heel mooi uit! Bij mij afgelopen maand ook slechte oploop, dus als ze wel oplopen is dat toch een soort houvast hè, voor zover we er grip op hebben . Het ziet er bij jou heel goed uit hoor!
Ja, het zou echt zomaar kunnen! Haha ja dat maakt het ook zo moeilijk, als ik echt zwanger ben, dan is er mogelijk nu al een tweede lijntje zichtbaar! Maaar ik probeer echt nog even te wachten, zodat ik niet hoef te turen. Spannend, spannend... Mooie oploop zie ik!