Haha bedankt voor je reactie. Dit is voor mij de eerste zwangerschap dus het is sowieso allemaal wat spannender voor mij als vandaag de hcg waarde goed is dan denk ik niet dat ik nog meer testjes ga doen. Dan wacht ik inderdaad tot de echo (met heeeeeel veel spanning)
Het is ook onwijs spannend! Ikzelf ga ook voor de eerste en vond de weken voor de eerste echo verschrikkelijk voorbij kruipen. maar gewoon lekker afleiding zoeken en hopen dat de kwaaltjes je bespaard blijven.
Kv is prima oploop. Bij action moet je eventjes wachten dan pas foto maken. Dus dat zit wel goed hoor
@Mommy94 ik denk het wel hoor maar geloof dat deze dames nog minder actief zijn tot ze hun ovulatie gehad hebben.
Hier een flinke temp drop dus verwacht morgen mijn ongi... test gisteren was ik negatief dus ik vrees door naar ronde 8
Zooo spannend ook voor jou! Ik denk dat het voor mij zo blijft tot de bevalling afleiding is altijd goed
Huh echt??? Nou zeg hoe kan dat nou? Pfff wij kunnen jou voortaan pas feliciteren bij een hele dikke 2e streep en dan op meerdere testen, want die testen nemen jou behoorlijk in de zeik . Wat jammer zeg