Misschien niet goed zichtbaar maar onderste test heeft een licht roze streepje al en bovenste test was echt nog schaduwstreepje sorry voor de gelige urine ik neem multivitamines die de gele urine veroorzaakt heb echt maar 4 drupjes erin gedaan wat denken jullie ? Bijna 11 dagen na ovitrelle zien jullie een oploop? bovenste 8 dpo Onderste 9 dpo Bij de losse foto’s onder 8 dpo en boven 9 dpo
@knorretje94 Een positieve test is vaak 2 dagen na innesteling. Dus in theorie kan er rond 6 dpo wellicht al wat gespot worden op een test, maar dit is erg vroeg. (Niet onmogelijk, maar echt wel heel vroeg). Het beste is om te testen op je NOD of daarna. Dan hoef je veelal niet meer te turen en hoef je ook minder lang te wachten op die eerste echo. Veel van de dames op dit forum houden dat echter niet uit, zeker als je precies weet wanneer je eisprong was (ovutest + tempen). Mijn advies is om dan de eerste test op 10 dpo te doen. Dan is er vaak al wel wat te zien Let wel op: vroeg testen voor je NOD, dan kan je test nog alle kanten op. Er zijn gevallen waar een innesteling goed gaat, maar ook waar dit niet zo is en dan lopen de testen weer af en wordt je alsnog ongesteld. Eerder testen geeft dus vaak wel extra spanning...
Ziet er super goed uit, ik heb er vertrouwen in! Ik blijf duimen dat het goed blijft gaan, ik snap je wantrouwen heel goed. Knuf
Ik weet door ovulatietesten en temperatuur wanneer mijn eisprong heeft plaatsgevonden.. ben vandaag 10 dpo want FF zet mijn ei een dagje te vroeg.. maar vanochtend testte ik negatief maar had vanochtend ook een temperatuurdip.. nu las ik dat dit ook nog steeds een innesteling kan zijn op 9dpo? Dat dit wel een normaal termijn hiervoor is? Want ik schrok vanochtend Dus ik kan nog steeds positief testen?
Bedankt voor je goede uitleg! Dus in principe kan ik woensdag testen maar kan beter even wachten.. ik hou zo niet van het 'wachtbankje' haha
Een tempdip kan helaas 2 kanten op. Mocht je temperatuur komende dagen weer stijgen kan je een testje wagen
Heb zonet een early van de action gedaan en ik zie er iets, en binnen afleestijd! Heb de test om 22.30 gedaan
Ik zie hem nog niet, maar kwaliteit gaat flink achteruit op het forum.belangrijkste is dat jij hem ziet. Hopelijk over 2 dagen oploop!!
Heb zonet een early van de action gedaan en ik zie er iets, en binnen afleestijd! Heb de test om 22.30 gedaan Ja ik zie echt iets, meestal wil ik iets zien maar op een ander forum waar ik zit zien 4 mensen het streepje dus dan wordt ik hopelijk toch niet scheel Hahah. Ik ga proberen morgen ochtend eens met ochtendurine te testen!
NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (4) Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 11 Essie28- 31 jaar- 3e kindje- ronde 2 na vmk Bee1986 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na vmk 2 mei (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 na miskraam Kwis - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 3 mei (2) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 na vmk Meliflua - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 4 mei (4) Siementje - 33 jaar- 4de kindje - ronde 1 Fevie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 Joliendr - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 5 mei (3) Mkg46 - 22 jaar - 1e kindje - 6e ronde SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 6 Manu1457 - 25 jaar - 1e kindje- ronde 2 Gonal f icm ovitrelle 6 mei (3) Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - 3e ronde Bambiniheart-32 jaar- 1e kindje - 2e ronde thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde 7 mei (0) 8 mei (1) Michelletb97 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 mei (5) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 aka 17 (1e in MMM) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 Sais95 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2/3 Poes123 - 32 jaar -2e kindje - ronde 3 10 mei (1) Mariannetje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI 11 mei (0) 12 mei (0) Steff88 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 4 (na 2xvmk) 13 mei (4) MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 7 (1 na vmk) Joyce2013 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 (1e na mk) Nina12 - 39 jaar - 5e kindje- ronde 5 Knorretje94 -26 jaar - 3e kindje - ronde 1 14 mei (0) 15 mei (2) Olivia88 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommy94 - 2e kindje - ronde 4 OI na BBZ - 15 maanden bezig Datum Onbekend (2) Nenp- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 ( 1e na miskraam onder toezicht gynaecoloog) Drollie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (21) Zwanger (3) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.