Bij mij was de action aan het begin ook duidelijker dan de Kruidvat tests. Wel de normale action gebruikt, de early geen ervaring mee.
Ja ze zijn gevoeliger dan de gewone action testen maar of ze gevoeliger zijn dan de Kruidvat testen weet ik niet Wellicht ben ik zo’n geval wat in de middag of avond duidelijker test
Ik hoop dat dit een goed teken is voor mij! Gisterochtend was de early van de action heel vaag dus er lijkt oploop in te zitten dus als dat echt zo is kan het niet meer van de ovitrelle zijn morgen nog een testen ben heel benieuwd!
Het gaat hartstikke lekker hier zie ik. Een hoop tweede streepjes! Goed begin van de lijst. Voor iedereen alvast (voorzichtig) gefeliciteerd! Ik hoop dat ik snel mag volgen. Zit vandaag op 5 DPO, dus ik moet echt geduld hebben......
Vandaag negatief getest op 7dpo, merk dat ik toch gelijk geen hoop meer heb omdat er meerdere positieve tests waren in deze groep op 7dpo... herkennen dames zich hierin? En ja ik weet dat het hartstikke vroeg is dus het slaat natuurlijk nergens op
Bij mij was ie 7 dpo hartstikke wit. 8 dpo een ultralicht tuurlijntje. 9 dpo duidelijk een positieve test. Dus alles kan nog .
9 dpo positief is alsnog heel erg vroeg. Hij kan de komende dagen zeker nog positief worden. Moed nog niet opgeven hoor. Maar snap dat je baalt van een witte test op 9 dpo. Deze zwangerschap was ie bij mij toen positief, vorige zwangerschap (6 jaar geleden) pas op 11 dpo en dat is nu mijn zoontje van 5
Vind het zooooo lastig! Ben ergens ook echt overtuigd dat je het moet voelen (zowel je eigen gevoel als letterlijk dingen voelen) hoop echt gewoon op een streepje volgende week
Hoi dames, Hier mijn test van 17:00 ik had er eigenlijk geen verwachting van en natuurlijk is het zonder ochtend urine en nog 2 dagen voor nod maar in het echt heel duidelijk te zien.
Ja dat hoop ik ook zeker. Ik stond zo te trillen voor van ongeloof denk ik, ik heb deze er net achter aan gedaan
Dit is die van mij deze maand. Ochtend spier wit. Avond een dikke knaller. Dus zou zeker 2 keer testen. Volgende ochtend al stuk lichter dus anders had ik mijn piek gemist.
Ik ga morgen ergens tussendoor een early test bij de Action halen om die in de middag te doen. Als die ook een lijntje geeft dan doortesten met KV voor de oploop. Ik voel nu natuurlijk ineens van alles, haha!