Waahhh er lijkt op mijn kv2v5 wat te zien... die waren al sinds zaterdag negatief en nu weer een heel licht streepje ik wordt gek ovulatie was donderdag 22 april is een licht streepje dan wel goed?
Snap het heel goed, ik heb 7dpo ook getest en had toen al geen hoop meer. Dus ik begrijp hoe je je voelt! Maar mijn beste vriendin is toevallig pril zwanger, nu 6 weken. En die vertelde net dat ze pas 12 dpo positief testen en 10 en 11 dpo negatief. Met kv2v5. Dus er is zeker nog hoop!
Wat vinden jullie van deze oploop? Ik test normaal altijd in de middag maar vandaag lukt dat niet dus vanochtend al getest. Ik had een positieve ovulatie test op 20-4 om half 9 ‘s avonds dus uiterlijk 22-4 is mijn ei gesprongen. Dan zou ik vandaag 12 DPO zijn. Als hij eerder is gesproken 13 DPO. NOD is morgen of overmorgen. Ik ben van mezelf gewend dat ze nu al veel donkerder zijn. Ik test alleen met de KV testjes want die vertrouw ik het meeste. Ik heb bandenpijn bij hoesten en hoofdpijn. En ik ruik wat sterker. Wat dure deze dagen toch lang!
Ik zou nu 9 DPO moeten zijn. En voel eigenlijk niks.. Wel af en toe 'krampjes' onderin mijn buik. Maar durf nog niet te testen. ZKH zegt pas na 14 dagen te testen en zeker weten bij 18 dagen. Denk ivm de ovitrelle en Gonal F die ik moest gebruiken. Denk dat deze anders mij een vals positief geven als ik te snel test... Maar zou graag willen testen!
Ik zit op 8 dpo en gezien mn koppigheid en testdrang gewoon getest vanmorgen.. en tot m'n grote verbazing een licht streepje! Dat wordt de komende dagen kijken of er een oploop in zit
Camera van mn telefoon is helaas erg slecht.. zal straks nog eens proberen als ik thuis ben. Ik zie ook wel eens dames die de foto anders hebben in sepia of hoe noem je dst.. hoe doen jullie dat?
Klopt dan moet je de app avera downloaden. En vaak hebben telefoons zelf die bewerkingsprogramma als je op bewerken klikt op de foto.
Hmmm in de playstore vind ik die app niet helaas... en zo'n filter heeft mijn Samsung niet, haha. Jammer weer, dit..
Iemand ervaring met deze testen? Vriendlief wilde er samen graag eentje doen en had alleen nog deze liggen is van het merk Telano met gevoeligheid van 25/ miu