Oke duidelijk! Hoop dan zo zo ontzettend dat het raak is deze keer! Ik slik zelf AD. Bij nr 2 ook tijdens zwangerschap. Allemaal goed gegaan.
Dankje! Ja heb ik ook gebruikt bij de derde omdat toen nog niet de diagnose bekend was was een hele fijne zwangerschap erg kunnen genieten erdoor
Dames, wat zeggen jullie? Volgens de kalender ben ik nu 8 dpo... zelf zie ik de streep wel maar lastig op de foto te krijgen met de camera.. ik twijfel nu dus enorm..
Ik denk dat het hier helaas mis gaat.. streepje wil maar niet oplopen en vandaag was sowieso mijn NOD. Gistermiddag gaf de digitale CB wel Zwanger 1-2 aan maar ik heb sinds gisteravond weer wat bruinige afscheiding. Ik begon er na gisteren nét een beetje in te geloven.. bluh! Verder geen kwaaltjes. Ook niet van een naderde ongesteldheid. Dat maakt het zo lastig! Zet dan maar door dan kunnen we verder..
Ach, dat ziet er idd niet goed uit... Had ik vorige maand ook en dat werd idd een vmk ik duim alsnog voor je, maar ben er bang voor.
Ik zie wel iets, maar dit zijn echt rottesten die helaas vaak valse streepjes geven hopelijk bij jou wel een hcg-streepje, maar zou echt een andere test doen. Predictor of kv2v5 bijvoorbeeld.
Ik ben het helaas eens met @Bee1986, geven heel vaak vals positief. Zelf ook meegemaakt. Je kan het beste met een ander merk testen, kv2v5, predictor of sensitest bijvoorbeeld. Ik hoop wel heel erg voor je dat die bij jou gewoon klopt en je mooie oplopende testjes gaat krijgen!
Die van de poeisz zijn ook positief maar die krijg ik niet op de foto en heb ik niet meegenomen naar mijn zus.. we wachten rustig af
Spannend hoor. Mijn ervaringen met de kv early zijn ook niet zo goed. Ben benieuwd naar je poeisz testjes!
Oei... zo vind ik het ook niet echt oplopen. Hoe ziet het eruit wanneer je er een testdag tussen uit laat?
Oh nee! Ik hoop dat het toch nog gaat oplopen! Al lijkt het een beetje op mijn testen van vorige maand..