Dat herken ik ook wel een beetje. Ik ben er ook altijd best veel mee bezig.. en dan probeer ik een beetje afstand te houden, maar vind dat toch heel moeilijk. Ik ben er de laatste paar maanden iig niet meer zo obsessief mee bezig. En dan bedoel ik.. eerder nam ik ook nooit een wijntje vanaf een "mogelijke" innesteling. Maar nu ga ik daar geen rekening meer mee houden, en gewoon lekker genieten. Helemaal met die mooie zomeravonden in het verschiet...
Ik had al wat meer afstand proberen te nemen, maar val elke keer weer terug in mijn oude gedrag Ben nog steeds niet ongesteld dus ik probeer het nu maar gewoon een beetje te laten gaan. Geen testen meer oid Hopelijk gauw ongesteld
ik ook, ben ermee gestopt! Anders had ik al anderhalf jaar ''on hold''gestaan . ik probeer het ook los te laten, maar dat is moeilijk. Nu al 2 maanden zonder ovulatietesten, dat geeft wel wat rust. maar ik merk dat ik na de eisprong toch er veel meer mee bezig ben. Ben er onderhand wel een beetje klaar mee, zwanger worden .
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (2) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde na miskraam. Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 mei (3) Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 95 Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (2) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 6 mei (3) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) Akka - 29 jaar - 3e kindje - ronde 0 7 mei (3) Angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Ronde 3 na vmk Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 6 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) 8 mei (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 mei (0) 10 mei (1) MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 11 mei (1) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 7 12 mei (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 13 mei (1) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 14 mei (0) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 15 mei (1) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) Onbekend (2) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (22) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Eindelijk zit ik weer eens op het wachtbankje! Na een hele lange tijd heb ik zaterdag een positieve ovulatie test in handen gehad en zondag m’n eisprong gevoeld. Dus ik ben heel benieuwd, ik schat mijn nod op 8 mei.
Ja….vooral ook lastig dat je er helemaal geen controle over hebt. Tuurlijk, je kunt heel gezond leven, je cyclus monitoren en testen, maar uiteindelijk heb je er helemaal niets over te zeggen. Dat vind ik vooral heel moeilijk. Het feit dat je zo je best doet, maar er tegelijkertijd geen controle over hebt. Kunnen loslaten en het nemen zoals het komt zou het idd een stuk makkelijker maken. Helaas heb ik daarvoor ook geen tips *knuffel* @Maudje123
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (2) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde na miskraam. Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 mei (3) Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 95 Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (2) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 6 mei (3) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) Akka - 29 jaar - 3e kindje - ronde 0 7 mei (3) Angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Ronde 3 na vmk Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 6 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) 8 mei (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 xDuvessa - 31 jaar - 2e kindje - pcos, 2,5 jaar bezig. 9 mei (0) 10 mei (1) MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 11 mei (1) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 7 12 mei (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 13 mei (1) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 14 mei (0) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 15 mei (1) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) Onbekend (2) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (22) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Nylla ik zeg altijd dat het een grote loterij is, je kan nog 1000 loten kopen en niets winnen. Maar je kan ook 1 lot hebben en gelijk met de hoofdprijs ervandoor gaan. Ik heb al aardig wat loten gekocht in de loop der jaren
@Maudje123 dit is ook gewoon ruk. Ik ken beide kanten , ik ben vaak in 1x zwanger geraakt, maar heb bij de 4e 3jaar moeten wachten. Zelfs met hormonen lukte het lang niet. Al die keren dat je van alles voelde en toch maar 1 streep op de test. Iedereen waar je mee begon in een groepje ging uiteindelijk op roze en ik was de enige nog waarbij t niet lukte. Je gaat zo aan jezelf twijfelen, dit proberen, dat proberen, loslaten ( hoe dan , moest ovu testen doen) je blijft ook hoop houden en dat sleept je erdoor. Maar de onzekerheid, Controle verlies poeh.. Je komt jezelf keer op keer tegen. Dikke knuffel
Idem. We plannen ook gewoon lekker de vakanties in. Dan maar een ronde niet hoor en geen gyn die ronde. Ik heb bij de tweede waar ik bijna 2 jaar op moest wachten en teveel on hold alles gezet . Ik sta er nu wel anders in. Geen vroege zwangerschapstesten meer, geen rekening houdend met eten etc. Gewoon mijn leven leven. De mmm vind ik al belastend genoeg.
Ik had afgelopen dagen best wat buikpijn, en nu beginnen mn ovulatietesten al op te lopen. Wil niet te veel hoop hebben na afgelopen rare rondes, maar ben heel benieuwd wat we donderdag in het zkh gaan zien, misschien begint mn cyclus iets te normaliseren! Maar goed, dat dacht ik paar rondes terug ook een x en toen had ik 4x een positieve ovulatietest en een mega laat ei. Probeer het allemaal beetje los te laten en ondertussen de zkh afspraken af te wachten.
... schiet mij maar in een pudding.. Ik had vandaag weer buikpijn en best wat slijm wat aardig leek op vruchtbaarslijm, dus ik nog een ovulatietest gedaan en die knalde gewoon! Dus ik ook een digitale ovutest gedaan en die gaf gewoon piek aan! Afgelopen maanden was dag 26 de eerste dag waarop ik een piek gevonden had, en de laatste 36.. vandaag is het cd 14, deze zag ik echt even niet aankomen . (zal je net zien, als het zkh mee kijkt dat de voel dan keurig volgens het boekje gaat haha)
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (2) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde na miskraam. Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 mei (3) Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 95 Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (2) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 6 mei (3) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) Akka - 29 jaar - 3e kindje - ronde 0 7 mei (3) Angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Ronde 3 na vmk Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 6 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) 8 mei (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 xDuvessa - 31 jaar - 2e kindje - pcos, 2,5 jaar bezig. 9 mei (0) 10 mei (1) MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 11 mei (1) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 7 12 mei (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) 13 mei (1) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 14 mei (0) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 15 mei (1) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (22) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).