Nee niet echt, de komende dagen moeten het uitwijzen Als ie wel gesprongen is dan ben ik gelijk wat dpo's onderweg Gister getempt na een avond met alcohol dus niet al te betrouwbaar We wachten maar weer
Nog niet alles terug gelezen. Hier vandaag 7dpo enorme menstruatie achtige buikpijn en witte afscheiding. Ik vrees ervoor..
4 DPO is inderdaad nog vroeg ja. Ja wat een piek he Opgestaan met verhoging en vannacht niet goed kunnen slapen (warm/ koud/ nachtzweten). Ben regelmatig aan het hoesten, niezen en drukkende hoofdpijn. Verkoudheid is bij mij vaak heftig. Koorts heb ik gelukkig niet.
Ja dat zei een ander ook inderdaad .ik dacht dat je echt een kruis moest zien .maar als dat zo is dan gaat het niet goed volgens mij .mijn temp zakt naar 37.0 ..ik ga het even in de gaten houden .
Ik bedoel je innesteling hé niet je ovulatie. Innesteling vind ook niet op een vaste dag na je ovulatie plaats, dus hcg levels verschillen best een beetje tussen zwangerschappen @angel02 FF zet niet altijd een kruis als er veel variatie in temp is geweest zoals bij jou in de eerste dagen, maar ik zou ook denken dat je hem toen hebt gehad. Alleen je deed ook ovulatietesten toch? Heb je dagelijks getest? Misschien was het piek heel kort en heb je hem daarom gemist.
En ik ben nog steeds aan het wachten op m'n ei. Zit nu op cd 15, ik veronderstel dat het niet lang meer zal duren... Maar gisteren m'n laatste ovulatietest gebruikt van Sensitest en het enige wat ik had liggen voor vandaag zijn de gevoelige digitale van Clear Blue maar blijkbaar is de eerste test eerder een test om een referentiekader te maken om zo de verschillen van oestrogeen op te volgen. Ik kreeg dan ook een leeg bolletje te zien (geen hoog vruchtbare dagen dus maar ook geen LH piek). Hopelijk morgen meer geluk en een mooie smiley te zien
Hier ook nog aan t wachten op mn ei. Hij s nooit zo laat We doen een @Maudje123 denk ik... Ik had mn ei vrijdag of zaterdag alwel verwacht, maar nu worden de testen pas iets donkerder... Dus zo nog ff naar de action
Hahaha doe maar geen Maudje, dan duurt nog wel even Ik weet nog steeds niet zeker of ie wel geweest is En ach zoals ze wel vaker zeggen, je lichaam is geen machine, het kan een keer afwijken. Maar in mijn geval gewoon eerst een complete cyclus afwerken en op het moment dat ik ongesteld moet worden gewoon een positieve ovulatietest haha
@Maudje123 ja jij draait alles om Mqar toch denk k dat hij is geweest hoor gezien je testen. Hier loopt hij langzaam op
Loopt idd langzaam op, heb je altijd een korte piek? Ik moet echt 2 keer per dag testen om hem te pakken
Gisteren een positieve ovulatie test in handen dus heb gisteren en vandaag gezellig gemaakt. Ik zal mezelf op het wachtbekken plaatsen. welk merk ovulatietesten gebruiken jullie en zijn jullie er tevreden over ?
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (2) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde na miskraam. Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 mei (3) Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 95 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17 (3e na bbz) Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (3) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 6 mei (3) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) Akka - 29 jaar - 3e kindje - ronde 0 7 mei (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) 8 mei (3) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 xDuvessa - 31 jaar - 2e kindje - pcos, 2,5 jaar bezig. Arjanne - 40 jaar - IUi natuurlijke cyclus, ronde 1. 9 mei (0) 10 mei (1) MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 11 mei (2) Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 6 12 mei (2) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) Joy20 - 43 jaar- 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 13 mei (0) 14 mei (2) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 15 mei (4) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ondertussen al een jaar bezig) Onbekend (1) Angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Ronde 3 na vmk ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (27) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (19) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden
Action en Kruidvat; tevreden over. Die van de Action zijn goedkoper, dus die koop ik tegenwoordig altijd. Eerst de digitale paarse van Clear Blue. Ik dacht in eerste instantie; die zijn wel prijzig, dus zal wel super goed zijn, nou voor mij werkten die niet. Gaven vier vruchtbare dagen aan en de dag van de LH piek kwam bijna nooit overeen met de streepjes testen (ja, die deed ik er toen voor de zekerheid bij). Achteraf bleken de (goedkopere) streepjestesten het wel bij het juiste eind te hebben, dus ik ben dus zeer tevreden over die testen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik die gebruik omdat ik best een regelmatige cyclus heb en weet wanneer ik ongeveer moet testen.