Ik had in maart een miskraam met 12 weken en ik had veel bloed verlies, ook echt weeen die in moest weg puffen. Was echt een mini bevalling. Hopelijk veel roze deze maand.
Nee heb niet getest .als ik morgen weer een hoge temp heb ga ik het wel doen denk . Voel me verder wel goed .
Gelukkig heeft je lichaam het toen goed opgepakt. Wat raar zeg, dat het dan ineens niet meer lijkt te lukken. Wij hebben dat ook een beetje. Maar goed, bij ons speelt leeftijd natuurlijk ook een zeer grote rol, helaas.
Geen idee wat er hier loos is maar mijn menstruatie wil maar niet doorzetten. Heb sinds maandag wel af en toe wat rood en dan weer bruin maar het mag echt geen naam hebben. Snap er helemaal niks van. Heb dit nog nooit gehad. Vanmorgen zelfs nog een test gedaan maar die blijft negatief.
Nou temp vandaag weer 37.3 maar test negatief .wat is dan de oorzaak van de stijging .Ben ook niet ziek ofzo Oh dat is zo frusterend bah . Hopelijk krijg je snel duidelijkheid
Het is vanmorgen losgebroken. Zie vandaag dan ook maar als dag 1 van de nieuwe cyclus. De dagen hiervoor was het niet meer als spotting. Benieuwd wanneer mijn ei nu zal zijn.
Hey dames! Hoe is het hier? Ik ben weer begonnen met ovulatietesten. Benieuwd wanneer ik mijn ei ga vinden. Hopelijk komt de paashaas deze maand langs! ❤️ Het gekke is, de dagen voor mijn ei heb ik rust. Maar zodra ik op dat stomme wachtbankje zit…. Ga proberen deze maand zoveel mogelijk los te laten. Gelukkig veel leuk dingen in het vooruitzicht! ❤️
zo herkenbaar... ik ga morgen beginnen met ovulatie testen. Ik zit dan op cyclus dag 10. hopelijk goede eitjes deze maand.
Ik kijk naar mijn slijm. Zodra ik vruchtbaar slijm heb ga ik testen. Scheelt heel veel. hopelijk heel veel Goede eitjes en zwemmers deze maand haha.
Ik mag mij helaas ook weer melden. Op naar ronde 6 in de mmm met genoeg medicatie Ben weer super hevig ongesteld, dus zal wel weer 12 dagen duren Eisprong durf ik nog niet echt te zeggen denk rond 2 mei.
Hey dames, ik kom mij hier melden. Ik zat in het vorige nod groepje maar mijn ei heeft geen zin dus ik val nu in deze nod groep. Nod weet ik nog niet dus
Altijd vervelend als een ei op zich laat wachten. Hoop voor je, dat hij dit weekend komt, als een soort paasei
He gatsie wachten op een ei is al killing laat staan als hij verstoppertje speelt ik hoop dat je dan dit weekend een verrasings ei krijgt .past wel heel goed bij Pasen.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (1) Chrissie1990-31 jaar-3e kindje- 1e ronde na miskraam. 4 mei (3) Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 Lialin - 43 jaar - 2e kindje- ronde 95 Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (2) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 6 mei (1) Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) 7 mei (2) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Angel02- 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Ronde 3 na vmk Dafino - 38 jaar - 5e kindje- ronde 6 8 mei (2) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) 9 mei (0) 10 mei (1) MissRx - 25 jaar- 1e kindje - ronde 7 - 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (1) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 14 mei (0) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 15 mei (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (16) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)