Elke keer is het klote, snap precies wat je bedoelt en denk velen met mij hier Dikke knuffel voor jou ❤
he bah ❤ Helemaal logisch dat het storend is om te lezen, sommige dames lijken al zwanger te worden als ze naar een piemel kijken . Als je dan veel nodgroepjes af gaat is de lol er soms wel beetje af ❤❤ En andere gun ik heus ook wel hoor, alleen mezelf meer at this point, de newbies wachten maar ff een ronde haha (of mag je dat niet zeggen)
Hoi dames, Ik ben even stil geweest. Mijn onzekerheid nam even de overhand. De testen geven zwanger aan maar zo voel ik mij totaal niet. Bij de twee andere was ik meteen kotsmisselijk en aan het overgeven. Nu heb ik geen enkel symptoom. Net twee testen er tegen aan gegooid. Vandaag is mijn NOD. Straks de VK bellen en vragen om een vroege echo. Net alles even snel bij proberen te lezen. Helaas al dames ongesteld geworden. Wat balen!! Heel veel succes in de volgende ronde!! Ik las ook dat er veel dames gaan testen op moederdag, ik ga zoooo erg voor jullie duimen!!! Hoop dat de lijst zondag heel roze kleurt!
Toch weer een teleurstelling... je hoopt zo, om iets te mogen zien. En idd, 8 dpo is nog heeeel vroeg Ik ga duimen voor je.
Hier vandaag 6 dpo. Opgestaan met lage rugpijn en heb ontzettend koude handen. Maar ja, dat heb ik wel vaker
Mag ik hier ook mee kletsen? Ik zit nu op 6/7 dpo en de dagen lijken voorbij te kruipen. Ben deze ronde (15) gestart met Teunisbloemolie en Tarwekiemolie ivm late eisprong en korte lutuale fase, ben zo benieuwd of het daadwerkelijk mijn LH fase gaat verlengen!
Bah bah! Met welke testen test je? Ik heb normale action en kv 2v5. Vandaag ook 8dpo maar blijf al de hele ochtend tegen mezelf zeggen dat het echt nog geen zin heeft.
Ik had gisteren nog een x getest maar die was negatief. Nu test ik nooit positief zo vroeg. Ik blijf proberen. Ik wil nu volhouden tot moederdag. Ik moet zaterdag ongesteld worden. Ik ben benieuwd. Als ik het zondag niet ben, ben ik wel benieuwd naar de test.
Ik twijfel een beetje of ik vandaag nu 4 of 6 dpo ben Vanmorgen wat pijnlijke steken/prikken rechts in mijn buik Verder doe ik er niks aan deze ronde, mede omdat mijn ei zo fashionably late was. Geen vitamines, geen noten, geen voetenbadje Ben ook aardig relaxed, denk door het lange wachten op mijn ei. Ik ging al nergens meer vanuit
Misschien wel de beste uitgangspositie Gewoon lekker relaxed alles op z'n beloop laten gaan. Mijn duimen draaien
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (1) Angel02 -43 jaar - 2de kindje -4de ronde na vmk .7 weken . 3 mei (2) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde na miskraam. Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 mei (3) Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 95 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17 (3e na bbz) Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (3) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 6 mei (4) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) Akka - 29 jaar - 3e kindje WLKMBBY22 - 37 jaar - 3e ronde IUI 7 mei (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) Josje1004 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 7) 8 mei (3) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 xDuvessa - 31 jaar - 2e kindje - pcos, 2,5 jaar bezig. Arjanne - 40 jaar - IUi natuurlijke cyclus, ronde 1. 9 mei (0) 10 mei (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) 11 mei (2) Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 6 Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1/2 12 mei (1) Joy20 - 43 jaar- 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 13 mei (1) MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 14 mei (2) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 15 mei (5) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ondertussen al een jaar bezig) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (31) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (23) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden te verwijderen.