Lieve dames, ik hoop op mooie afsluiters van deze lijst. Dat er maar veel roze gaat volgen! Ladies die op rood (gaan) staan: veel succes komende ronde!
2be-sure early. Maar zo wit als sneeuw helaas. Wanneer ga jij weer testen? Ik ga denk ik morgen overslaan (proberen hihi)
2be-sure extra vroeg https://www.2-besure.com/product-categorie/zwangerschapstest/zwangerschapstesten-dipstick-extra-gevoelig/ Spannend!
Ach ene kant wel, andere kant ga ik er gewoon vanuit dat het deze ronde weer niks is Merk niks, laat ei enz Dus het zal wel weer niet
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (1) Angel02 -43 jaar - 2de kindje -4de ronde na vmk .7 weken . 3 mei (2) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde na miskraam. Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 mei (3) Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 95 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17 (3e na bbz) Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (3) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 6 mei (4) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) Akka - 29 jaar - 3e kindje WLKMBBY22 - 37 jaar - 3e ronde IUI 7 mei (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) Josje1004 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 7) 8 mei (3) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 xDuvessa - 31 jaar - 2e kindje - pcos, 2,5 jaar bezig. Arjanne - 40 jaar - IUi natuurlijke cyclus, ronde 1. 9 mei (0) 10 mei (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) 11 mei (3) Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 6 Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1/2 12 mei (1) Joy20 - 43 jaar- 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 13 mei (1) MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 14 mei (2) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 15 mei (4) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ondertussen al een jaar bezig) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 mei (1) Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (31) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (22) Zwanger (2) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden te verwijderen.
Hartstikke mooie testen, maar ik snap het. Ik heb geen genoeg ook nog geen symptomen. Ik denk dat bij mij wel meespeelt dat mijn vorige twee zwangerschappen in de herfst/winter begonnen en dan was ik vaak al moe. Ben zo fit nu. Ergens hoop ik ook dat het zo blijft haha, maar ik geniet maar even van het moment
@Jootje91 en @Love2Live knuffel voor jullie en succes in de volgende ronde alle emoties er laten zijn mag zeker. @MamaAlice030 van mij mag je alles zeggen. Iedere emotie mag er zijn. Komt allemaal uit eigen gevoel en je wil niemand kwetsen. Zodra je voor jezelf besluit om ergens voor te gaan wil je gister gewoon al dus is allemaal logisch. Uiteindelijk gun je t iedereen maar jezelf t meeste. @Lialin hoe gaat het bij jou?
Nou ik ben dus toch gezwicht en heb een test gedaan. Kv 2v5. Vorige ronde was die omo-wit ook geen indroger. En deze keer was die waarschijnlijk ook omo-wit maar hebben mijn ogen er uiteraard weer een streepje op gebrand. Denk dat ik serieus 45 minuten besteed heb aan het staren naar de test. Volledig uit elkaar gesloopt. En bij alle ramen met ander licht inval staan te turen. Soms wordt ik helemaal moe van mezelf 8dpo urine was niet heel geconcentreerd wat beeld ik mezelf in Heb hem dus weggegooid want anders had ik er zeker nog heel veel meer minuten naar gaan staren. Lastige is nu wel dat ik die inbeelding natuurlijk wil bevestigen. Er schoot dus al een seconde door mijn hoofd dat ik dan vanavond weer moet testen Maar heb nu met mezelf afgesproken morgen. Hoewel 9dpo ook weer een piep moment is, aangezien ik daarop al 2x streepjes gehad heb die daarna weer verdwenen. En die stonden er wel echt… Om gek van te worden Denk je dat jij je morgen in kan houden?
haha omg, ik had dit zelf kunnen typen! Ik zet er na 10 minuten met een dikke stift een streep door, dan kan ik niet in verleiding komen om eindeloos te staren haha. Heb nu 2 weken vrij en dus álle tijd vd wereld om er mee bezig te zijn Maar balen dat ie wit is . Ik denk dat ik de testen aan mn man ga geven en dan zondag of dinsdag ofzo pas weer terug laat geven.
Hahaha. Wat een drama hè. Ik hou ze in eigen beheer. Kan ze wel aan mijn man geven, maar als ik er een wil doen dan wil ik ze weer terug. En als die ze dan niet geven wil
ik herken dit helemaal niet! Bij de jongens was ik echt kotsmisselijk en continue aan het overgeven. Nu voel ik mij (gelukkig!!) kip lekker.. Manlief zegt al, wordt een meisje nu. Whahaha.. We zullen zien!