Ik lig in bed te twijfelen of ik wel zal testen. Ik ben 9 of 10 dpo, dus ik vind het nog erg vroeg. En een negatieve test hoeft niets te betekenen, maar ik zou me wel beteuterd voelen. Twijfel, twijfel.
Alleen testen als je er zelf een goed gevoel van krijgt. Als je vandaag niet wilt dealen met een eventuele witte test ben je niemand iets verplicht.
Misschien krijg je toch een duidelijker beeld als je de test open maakt? En dan die van vandaag vergelijken met die van gisterochtend. Hoewel nat en droog vergelijken niet kan, de natte test kan nog donkerder oplopen. (Maar dat weet je ongetwijfeld ) Op je NOD had je ook getest toch? Of was je test van gister de eerste test?
Eerder had ik al met mezelf afgesproken dat ik vandaag, op Moederdag, voor het eerst zou mogen testen (9 dpo) en toen iemand dat hier voorstelde was het alsof het zo moest zijn, tja ik moest toch wat om m’n testdrang op 5 dpo te onderdrukken. Resultaat: vandaag getest en een spierwitte test. Niet eens een dun tuurstreepje wat ik hier kan laten zien, gewoon niets, nada, blanco. Daarbij heb ik al sinds m’n eisprong last van menstruatieachtige krampen en is m’n gezicht net een maanlandschap. Allemaal tekenen van een aankomende menstruatie. Ik zag het al aankomen, maar ben alsnog teleurgesteld en verdrietig. Heb nog nooit een positieve test gehad en ben soms bang dat het nooit gaat lukken Ben 40+ en al 9mnd aan het proberen, dus misschien ben ik wel gewoon te laat? Ik weet het even niet.
Ik lijk een schaduwlijntje te zien. Maar als je zelf niks denkt te zien Misschien is dat je geen klachten hebt deze keer juist een goed tekenen…
11dpo, hier weer negatieve testen en nod is morgen of uiterlijk overmorgen. Ik denk dat ik even beetje afstand van het forum ga nemen. Beetje moe gestreden van het proberen en gezellig mee kletsen en dan maand na maand negatief testen. Even focus op onszelf en de zkh route. Iets minder confrontatie met wel positieve testers enzo. Succes voor iedereen hier ❤
Klinkt alsof je er even helemaal doorheen zit. Het kan natuurlijk nog steeds allemaal. Mijn gezicht is aan het begin van een zwangerschap ook altijd vol met puisten (eigenlijk geen ik gewoon aanhoudende menstruatie tekenen..). Maar ja, op dit moment gaat het je niet helpen om de moed terug te vinden. Het zal afwachten zijn. Zou je niet toch aankloppen bij de huisarts? Als je ouder bent sturen ze je eerder door toch? @Josje1004 het is een mooie oploop hoor! Maar ik snap ook wel dat je hem liever nog wat knallender ziet voor je stopt. Ik vraag me bij mij af of ik toch niet al ietsje verder ben, de gezien die knaltest op 14dpo (ik wist mij eisprong niet zeker, alleen op basis van afscheiding) @Minkx wachten kan ook fijn zijn, doen wat je je goed bij voelt, al wil ik het natuurlijk heel graag zien haha! @MamaAlice030 ik snap het, dat klinkt voor nu als een goed idee
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (0) 2 mei (1) Angel02 -43 jaar - 2de kindje -4de ronde na vmk .7 weken . 3 mei (2) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde na miskraam. Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 mei (3) Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 95 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17 (3e na bbz) Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (3) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 6 mei (4) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) Akka - 29 jaar - 3e kindje WLKMBBY22 - 37 jaar - 3e ronde IUI 7 mei (2) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) Josje1004 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 7) 8 mei (3) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 xDuvessa - 31 jaar - 2e kindje - pcos, 2,5 jaar bezig. Arjanne - 40 jaar - IUi natuurlijke cyclus, ronde 1. 9 mei (0) 10 mei (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) 11 mei (3) Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 6 Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1/2 12 mei (1) Joy20 - 43 jaar- 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 13 mei (1) MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 14 mei (2) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 15 mei (4) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ondertussen al een jaar bezig) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 mei (1) Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (31) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (17) Zwanger (3) Ongesteld (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden te verwijderen.
Heel begrijpelijk, goed dat je jezelf beschermt. Doe wat voor jou goed voelt. Dikke knuffel❤️ Ik duim voor je
Ff de lijst weer naar voren gehaald. @Nylla indd wat al wordt gezegd misschien toch doorverwijz. Door huisarts? Kan me voorstellen dat je een tikkende klokje voelt ( is dat een bestaand woord.. mmm klinkt stom) knuffel @MamaAlice030 k@$%tttt!!! Ik gun het jou zo erg net als vele anderen. Knuffel en doe wat goed voelt.
Dank dat je het wel probeert Jij hebt aanhoudende menstruatieklachten tijdens je zwangerschap? Ook de lichte krampen? Maar je hebt gelijk, de moed terug vinden is lastig. M’n vriend zegt dat het nog te vroeg is om positief te testen en dat ik eigenlijk nog niets weet, maar ik voel gewoon aan m’n lijf dat de menstruatie eraan zit te komen en dat is behoorlijk confronterend. Ja, ik ben al bij de fertiliteitsarts geweest. Na de vakantie starten we met onderzoeken en dan wordt er verder gekeken. De tijd zal het leren.
Menstruatieachtige krampen zijn heel normaal bij een beginnende zwangerschap, dat is de baarmoeder die zich klaar maakt. Ik moet zeggen dat het dit keer nog meevalt, maar vorige keren merkte ik het zeker. Zal nu ook nog wel komen. Maar goed, vaak voel je het zelf ook wel aan. Toch nog een beetje duimen! En anders hoop ik dat het traject je gaat helpen!
Dank je. Ja en nee, denk dat je het ergens zelf inderdaad wel voelt, maar als je nooit zanger geweest bent is het toch lastig. Ik ga er hier maar vanuit dat de menstruatie eraan zit te komen zodat ik straks niet opnieuw teleurgesteld wordt. Jij geniet van je zwangerschap!
Begrijpelijk dat je afstand wilt nemen. Doe vooral wat voor jezelf goed voelt. Heel veel succes met de zkh-route en hopelijk zien we je spoedig terug met positief bericht. Take care!
Ik wil wat zien, denk als ik lang genoeg staar ik precies boven de T een vaag lijntje zie? Hopelijk ben je gewoon nog te vroeg.