Voor de miskraam (eind okt) altijd dag 15-16 maar nu ist elke x een verassing, cd 27, 36, 30.. alles kan helemaal zat van, hopelijk komt hij snel weer keurig optijd, onze rondes worden er ook zo gruwelijk lang van
** Sorry ik breek even in hier ** Ik ga ook voor jou duimen dat je eindelijk eens een normale cyclus terug krijgt en dan eindelijk weer op roze mag ❤️ En voor jou hetzelfde, maar dat weet je ❤️ En voor jou hoop ik natuurlijk ook dat deze ronde eindelijk wat moois mag brengen ❤️ Hoe gaat het nu met jou? Je temperatuur zit flink met je te klieren volgens mij? Op naar een goed begin van 2023 dames, ik hoop uiteraard voor jullie allemaal dat jullie op roze mogen. ❤️
vreselijk die onzekerheid! Hoop dat je snel weer een normale cyclus hebt en wat meer ‘zekerheid’. Kan me voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent.
Ja mijn temperatuur doet inderdaad erg raar .heb nu dan 2 dagen dat hij laag is dus we gaan het zien .heb me wel voorgenomen om meer te kijken naar mijn baarmoederslijmvlies dan naar de berekening van de app qua vruchtbare dagen . En te testen met action.en als het oploopt met clearblue ovulatietesten. Hoe gaat het nu met jouw ❤
Dat kan ik snappen .als er een reden is denk je kut maar daar kan het door komen .maar nu helemaal niet . Hopelijk ga je snel je ei vinden
nee idd bah... ik wilde deze maand weer ovulatietesten gaan gebruiken maar ik ga het toch maar niet doen. vorige maand ook niet gedaan en het heeft me wel wat rust gegeven. ik zit nu ongeveer in mijn vruchtbare periode. Vorige maand hebben we in de vruchtbare periode om de dag sex gehad maar helaas zonder succes. Deze ronde maar eens proberen elke dag .
Ik heb groen licht gekregen, koelkast vol met spuiten nu. Mooi dun baarmoederslijmvlies, geen cystes en 1 follikel al van 10 mm en een mooi aantal antrale follikels zoals ze heten in rust nog. Heb een keurig gemiddelde follikel voorraad gelukkig er mogen 3 groeien max. 1 is ideaal, 2 mag en 3 word de keuze aan ons gelaten of we willen doorgaan of afbreken.
Ja ik ook. Morgenochtend nog even testen voor de zekerheid. Eergister en nu net sex gehad dus op hoop van zegen. Voelt iig wel alsof het eitje gaat springen.
Er sluiten idd weer veel bekende namen aan, helaas... Hoop toch echt, dat het ons nu een keer gegund wordt. Wordt wel een keer tijd, zeg. Elke keer weer die teleurstelling Ik probeer soms ook een beetje afstand te doen van dit forum, maar dat lukt nog niet echt
De cijfers die ik zie in je handtekening is dat je cyclusdagen .want dan is het aardig onregelmatig en zou het nog kunnen komen toch .