Dit is echt een super duidelijke test! Maar snap dat het in combinatie met je bloedverlies wel echt ingewikkeld is. Ben benieuwd naar morgen
even een update... vanmorgen half 5 was ik al wakker. een test gedaan, heeeel licht streepje. half uurtje later brak de hel los... ben er wel blij mee, nu kan ik verder. Ik laat mijn afspraken in het ziekenhuis gewoon staan volgende week. morgen lekker op vakantie en daar een goede borrel pakken en weer door!
@Maudje123 welke van de action gebruik je trouwens? Ik heb afgelopen maand met beide getest en de normale was het beste tov de early! Ook wat gevoeliger, ondanks je andersom zou verwachten
Dit was de early vanmorgen Ik heb nog wel normale thuis liggen Ja je zou idd andersom verwachten idd Kan vanavond wel een normale proberen
Lees hier stiekem mee.. @prullenbak wat vervelend, maar gelukkig duidelijkheid. @Maudje123 ik lijk op de eerste test wat te zien. Hier deze maand vermoedelijk wel een eisprong gehad na maanden van niets en omdat ik nu alweer op cyclusdag 38 zit, voor de zekerheid een testje gedaan. Maar heel stom vergeten te kijken en na 3 kwartier stond dit streepje er, alleen action geeft indroogstrepen dus ga er vanuit dat het een indroogstreep is, maar 100% zeker weten doe ik het niet. Lijkt grijs maar ook dat vind ik lastig te bepalen. Een tweede test gedaan,maar met niet geconcentreerde urine want ik was net naar de wc geweest, maar hier lijkt er binnen 5 minuten een heel heel vaag streepje te zien te zijn, maar ik weet niet of ik het mij inbeeld. Krijg deze ook niet op de foto en moet echt het plastic van de test halen om het duidelijk te zien. Op de foto is hij lang zo duidelijk niet als in het echt, want hoef niet te turen om hem te zien. Heb verder geen klachten op gevoelige borstel na en vanmorgen een weeig gevoel vanmorgen,maar dat heb ik altijd voor mijn menstruatie begint. Dus niet vreemd dat ik daar nu last van heb.
@prullenbak sterkte en indd nu duidelijkheid. Die borrel heb je dik verdiend. Fijne vakantie @Maudje123 ik denk op foto 1 wat te zien. Spannend
Nee echt geen idee. Ik vermoed ergens tussen de 11 en 14 dpo dan als ik kijk naar mijn lichaam. Heb mogelijk woensdag 27 april een positieve test gehad maar de laatste keer dat we intiem geweest was was zondagavond 24 april.
Daarom twijfel ik ook, want het was wel naar afleestijd en heb in het verre verleden weleens indroogstrepen gehad maar niet zo duidelijk als deze. Maar het zou zomaar kunnen zijn dat het echt een indroogstreep is. Het word gewoon afwachten denk ik en overmorgen nog maar een keer testen.