Hier morgen cd 10. Dus kan eindelijk weer met de ovutesten in de weer Ik heb iig zin in deze ronde Hopelijk veel roze.
@Minkx Ja 100% zeker van eisprong. Zie ovulatie testen. Woensdagochtend last van ovulatiepijn en eind vd ochtend was het weg.
Als je veel seks hebt of opgewonden bent kan het wel even zo blijven, sperma kan er bij mij ook zeker nog wel 24h voor zorgen dat ik slik verlies. En tijdens de seks kan op elk moment van je cyclus zo nat zijn. Ik ken me voorstellen dat je even moet wennen na het stoppen met AC zo was bij mij ook best wel een grote verandering en paar jaar terug. Ik dacht dat ik mijn eisprong had gehad, maar gister hele dag eipijn en vruchtbaar slijm. Dus ik denk dat ik mijn NOD ga verplaatsen. Even afwachten. Als ik terug kijk zie ik dat ik de afgelopen cycli ook pas rond cd20 mijn ei had, misschien toch nog de borstvoeding. Maar mij LF was dan wel maar 8d, hopelijk nu iets langer..
Gisterochtend een smiley op de cb en gisteravond geklust. Vandaag gaat niet lukken want we gaan naar Suzan & Freek in de Ziggodome. Vanmorgen was de smiley al weg hopelijk springt hij vandaag. Hier dus op het wachtbankje.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (1) Akka - 29 jaar - 3e kindje - ronde 0 2 mei (0) 3 mei (1) Chrissie1990-31 jaar-3e kindje- 1e ronde na miskraam. 4 mei (3) Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 Lialin - 43 jaar - 2e kindje- ronde 95 Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (2) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 6 mei (1) Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) 7 mei (4) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Angel02- 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Ronde 3 na vmk Dafino - 38 jaar - 5e kindje- ronde 6 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) 8 mei (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 mei (0) 10 mei (1) MissRx - 25 jaar- 1e kindje - ronde 7 - 11 mei (0) 12 mei (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 13 mei (1) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 14 mei (0) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 15 mei (1) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) Onbekend (2) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) Groenebomen - 36 -3e kindje - ronde 7 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (21) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Maudje123 gek joh, hoe jouw cyclus verloopt deze keer... Zeker in combinatie met de vage testjes weer. Hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt! Ik vermoed dat mijn eisprong dit weekend is, maar het blijft een gokje zonder ovulatietesten. Mocht deze ronde niet raak zijn, wil ik toch eens eens gaan testen om te kijken wanneer mijn eisprong precies is. We hebben niet standaard om de dag seks, dus als mijn eisprong later blijkt te zijn en mijn LF korter dan gaat het daar sowieso al mis!
Ik heb echt onwijs veel glibberigheid, stroomt gewoon. Hopelijk goed teken en geen kippenhok vol eitjes
Dikke knuffel. Ik ken het ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Als je ooit even je hart moet luchten in het hele proberen-na verlies verhaal ben je altijd welkom om een berichtje te sturen!
Ik ga de mensen bij clearblue ovulatie afdeling een mailtje sturen met wanneer ik mijn naam en foto op de doosjes gedrukt kan verwachten. Zo als hoofdsponsor kan dat vast niet lang op zich laten wachten. Zag net dat ik van de vorige ronde nog maar 2 staafjes heb, gelukkig duurt het nog een paar lichtjaren voor mijn ei komt dus hoef ik niet naar de winkel te rennen haha. Maar denk dat ik sowieso van dit lijstje ga vallen
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 mei! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 mei (1) Akka - 29 jaar - 3e kindje - ronde 0 2 mei (0) 3 mei (1) Chrissie1990-31 jaar-3e kindje- 1e ronde na miskraam. 4 mei (3) Jootje - 31 jaar - 1e - ronde 11 Lialin - 43 jaar - 2e kindje- ronde 95 Rubydali87- 35 - 1e - kindje - ronde 2 5 mei (2) xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 na MK. Prullenbak - 2e kindje - Ronde 19 6 mei (1) Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 2 met letrozol) 7 mei (4) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MA Angel02- 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Ronde 3 na vmk Dafino - 38 jaar - 5e kindje- ronde 6 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk (ronde 15) 8 mei (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 mei (0) 10 mei (1) MissRx - 25 jaar- 1e kindje - ronde 7 - 11 mei (0) 12 mei (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 13 mei (1) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 14 mei (0) Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 15 mei (1) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 8 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 1 ( 2 overleden prinsesjes) Onbekend (2) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte.) Groenebomen - 36 -3e kindje - ronde 7 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (21) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb mezelf weer op het wachtbankje gezet. Ik lees al jullie posts, vaak een hele hoop achter elkaar omdat ik meestal achter loop. Maar ik reageer eigenlijk niet echt meer. Ik merk ook dat ik er niet echt behoefte aan heb. Wel vind ik het leuk om jullie ervaringen te lezen. Dus dat doe ik dan ook. @Maudje123 zo vervelend voor je dat je ei maar niet wilt springen. Zoals je zelf ook zegt je kan niet meer doen dan afwachten helaas. @Elraange zo verdrietig voor jullie, hopelijk hoef je niet lang te wachten op een gezonde, voldragen zwangerschap. @Leali en @MamaAlice030 knuffel ook voor jullie. Het blijft natuurlijk een pijnlijk plekje in je hart. Hopelijk veel roze deze ronde!