Meestal is mijn cyclus 26/27 dagen. En mijn eisprong rond dag 13. Nu is mijn eisprong rond dag 15 geweest. En in de app geeft hij aan dat vrijdag zaterdag de testdag al is..of ongesteld
Ja, die daling voor vandaag zou misschien een innestelingsdip kunnen zijn. Ben vooral benieuwd wat je temperatuur morgen en de komende dagen doet!
Oké dan kan het op 9dpo denk ik nog alle kanten op! Beetje hetzelfde als bij @Mai1998 denk ik, even afwachten wat je temp morgen doet.
Mijn temp is weer iets gestegen 37.14 naar 36.88 en nu weer iets omhoog 37.05 Ben benieuwd wat het morgen doet. Dan kan ik inderdaad zien of het een dip was...
Haha ja, kon het niet laten, dus getest en al een stuk duidelijker. Wel een andere test, maar bewust.. leek me wel fijn als een andere test ook wat liet zien! Wil morgen of vrijdag een CB doen, wel fijn als zo’n ding gewoon zegt: Zwanger! Wat denken jullie, kan het morgen al?
Voor wie het misschien wil weten, dit zijn mijn symptomen nu (11 dpo): heel vaak plassen (ruikt vrij sterk ondanks veel drinken), heel koud, moe, wat steekjes in m’n onderbuik, soms een vlaag van misselijkheid, opgezette buik/ onrustige darmen. Maarrr all for the good!
Ohh die is al duidelijk! Wat leuk, gefeliciteerd! Zou digitale zo lang mogelijk proberen uit te stellen haha. Zo zonde als je er misschien onnodig onzeker van wordt. Weet niet wat de hcg grenzen zijn van deze test tov de clear blue?
Dat klinkt in ieder geval positief! Is dit anders dan in vorige rondes? Of temp je nu voor het eerst?