9 dpo is ook we erg vroeg! Hoe lang was jouw lf aangezien je utrogestan gebruikt? Mijne was voor mn dochter ook al kort (9-10 dagen) maar dus wel relatief snel zwanger mee geworden.
7-8 dagen vaak.. ben de “eerste” keer ook snel zwanger geworden, toen een missed abortion. Helaas daarna alleen maar vroege miskramen gehad.. Weet ook dat 9dpo veelste vroeg is hoor ! Dus verwachtte er ook nog niks van!
Gisteren heb ik getest maar ik zag niets dus verwachtte eigenlijk al rood te zien gisteren of vandaag. Ik heb enkel de indicatie van men cervix om op verder te gaan wanneer de vruchtbare dagen waren..
Kan me het heel goed voorstellen.. hoelang heeft het toen geduurd? (Of lees ik erover heen?) Ik duim voor je..
haha nee joh, geen sorry! Nou ik doe het nu alleen dus gaat via de kliniek. Bij de intake doen ze standaard bloedonderzoek en echo. Ik heb aangegeven dat ik bang ben voor vroege overgang ivm de familie, dus gaf ze aan daar specifiek ook naar te kijken. Echo liet het al wel zien, maar bloed was duidelijk. Maar aangezien je ook naar de gyn gaat, verwacht ik dat ze dit sowieso checken. FSH weet ik niet zeker maar volgens mij was dat gewoon goed. Heb ook elke 14 dagen positieve test en daarna eisprong, dus dat ging goed. Mijn LF werd steeds korter, van 11 naar 10 en uiteindelijk 7/8. Toen heb ik gevraagd om hormonen omdat ik sterk het gevoel had, dat dit het probleem was. Gelukkig vond zij dat ook!
hmm ik weet het niet.. heel misschien een soort wazig iets, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.. ik hoop het erg dat dit gaat oplopen!
Spannend! Hopelijk gewoon net een dag te vroeg.. ik had op 9 dpo zeker niets gezien, als ik dan had getest hoor, dus ik hoop nog even mee. Geeft die utro jou trouwens ook niet een veilig gevoel? Ik was veel relaxter nu.
Ik heb sinds een half uurtje echt een gekke, menstruatie achtige kramp. Maar met 5dpo kan dat niet van innesteling zijn neem ik aan?
Jaa dat hoop ik ook!! nou heel dubbel. Enerzijds wel, maar ik merk ook dat ik mezelf bescherm voor de teleurstelling.. wil me er niet te veel aan vasthouden. Maar ben anderzijds dus wel heel blij dat we nu wel weer “kans” hebben ofzo!!!
Zou vroeg zijn maar kan theoretisch, 5-12 dpo, met gemiddelde op 9 dpo. Ik had het op 7 dpo, inmiddels 10 en mijn temperatuur is ook wel door het dak gegaan, veel hoger dan vorige cyclus, nu steeds 37,3 dus krijg wat hoop. Maar houd vast aan mijn 12 dpo test plan.
Ach wat ontzettend verdrietig, maar zoals eerder gezegd ze kunnen echt veel. Omdat jij nu hier zo mee besig bent heb je veel meer kans dat je nog op tijd gezien wordt en er nog enige ovariele reserve is. Mijn stiefzus is op het 24ste ! In de overgang gegaan, ze was toen wel al samen met haar vriend, nu man. Maar omdat ze toen nog geen kinderwens had heeft het heel lang geduurd voordat ze door dat er iets niet goed was. Toen ze uiteindelijk bij de gynaecoloog kwam hebben ze nog een ronde ivf gedaan, maar had ze al geen follikels meer. Daarna hebben ze het een aantal jaar laten rusten. En uiteindelijk is ze met een eicel donor zwanger geworden. Die terugplaatsing etc gingen allemaal perfect ze konden die baarmoeder prima voorbereiden en er is een gezond kind uit geboren, vokgend jaar vast nummer twee. Natuurlijk moet jij niet voor een eicel donor gaan, maar wat ik hiermee wil zeggen is dat jij echt nog wel kans heb op follikels omdat je er meer boven op zit en vanaf daar kunnen ze iig voor vervroegde overgang super veel. Zij is er al volledig doorheen en had een perfecte zwangerschap. Sterkte!
Zijn we gek aan het worden? Ik heb het gevoel ook een tuurstreep te zien vanochtend, 9dpo. Zal het me wel inbeelden! We zouden vandaag met vrienden naar het bevrijdingsfestival lekker biertjes drinken, maar daar maak ik toch voor de zekerheid maar alcoholvrije van. Spannend!!!!
Zo vervelend als je negatief test terwijl je overtijd bent, wachten op duidelijkheid.. heb je zelf een voorgevoel? heb je naast je indicatie van de cervix een regelmatige cyclus of zou je er een beetje naast kunnen zitten?
Toen duurde het 1,5 jaar. Was net doorverwezen door huisarts en toen bleek ik zwanger te zijn. Hou er natuurlijk wel rekening mee dat het weer een paar maandjes duurt maar hoop 2023 wel echt zwanger af te sluiten.. Hoe voel jij je?? Komt het besef al een beetje?
Vandaag houdt de kramp ook nog wel iets aan en ik voel me een beetje weeïg. Maar ja, dat heb ik al heel snel met hormonale schommelingen. Als er ook maar iets verandert, word ik er misselijk van Ik wacht rustig af tot maandag met testen.