Dank je @Mamaen Ik voel me gewoon opgelucht dat er duidelijkheid is nu ☺️ Weet iemand van jullie trouwens of de cervixmethode correct is? Ik bedoel: kan je ervan uitgaan dat je dan ook effectief een eisprong hebt of krijg je dit ook als er geen eisprong is? Ik vraag dit omdat deze dagen overeenkwamen met een "normale" cyclus maar uiteindelijk was ronde 1, 33 dagen en ronde 2, 32 dagen. Kwestie van het te begrijpen
Ik had vannacht dezelfde buikpijn die ik had voordat ik wist dat ik zwanger was van mijn dochter. Temp nog hoger vanochtend dus kon het niet laten om te testen. Vandaag 14dpo, action normaal... Vind hem nog wel licht. Maar het scheelt niet veel met de test van mijn vorige zwangerschap. Ik hoop dat het oploopt, na 23 maanden!!!
Wat super!! Gefeliciteerd! Je hebt (veel te) lang geduld moeten hebben, voorspoedige zwangerschap gewenst!
Ja nu kun je tenminste door en weet je waar je aan toe bent. Van betrouwbaarheid cervix heb ik niet echt verstand. Zou denken dat het geen garantie is voor een eisprong en dat het een soort van los van elkaar staat (de baarmoeder maakt zich klaar / een eitje dat springt). Bedoel je dat je niet begrijpt dat er een dag verschil in de cyclussen zit?
Vandaag naar de Efteling. Niks te zien op testen, dus ik ga nog even genieten van alle attracties vandaag!
Vandaag of 11 of 12 dpo (begin er steeds meer over te twijfelen). Ondanks de utro menstruatie krampen? Iemand ervaring met utro? Zo ja, kan je er alsnog doorheen ongesteld worden? In principe mag ik woensdag gaan testen en afhankelijk daarvan stoppen of doorgaan. Vandaag ook weer getest, ik zie nauwelijks wat.. klachten moeilijk in te schatten omdat ik die utro gebruik!
Balen, maar ik herken het wel. Ik ben zelf ook tot 11-12 dpo steeds hoopvol en dan dalen toch de hormonen en wordt duidelijk dat het toch niet gelukt is. Ik denk dat je niet zomaar door se utro heen ongesteld zal worden maar dat je lichaam zich wel al voorbereid omdat je eigen hormonen die kant uit gaan. Dat is iig wat ik kan beredeneren (maar als kinderarts heb ik hier uiteraard geen verstand van). Zelf geen ervaring met utro mijn luteale fase is wel lang, maar heb vaak wel al 2 dagen aanloop naar menstruatie zonder bloed maar wel krampen etc.
Op verzoek hierbij de testen. Gestart op 7dpo en op vrijdag 9dpo dubbel getest omdat ik dus een vaag lijntje zag. De laatste is van vandaag 12dpo.