NOD lijst 1 t/m 15 mei 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Cloudspotter, 9 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

Welkom hier!!

Ik had wel na mijn eisprong nog last van krampen. Maar dit kwam bij geloof ik vooral door mijn darmen..

2. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Ja, het is een groot gemis. Maar ik heb gelukkig hele lieve schoonouders!
    Ik durf dus ook niet te testen omdat ik nergens last van heb, al weet ik ook wel dat het nog super vroeg is en het helemaal niks hoeft te betekenen :roflmao:
    Heb je geen dingen die je voelt/merkt wat je bij je eerdere zwangerschappen ook had? Ik weet natuurlijk dat elke zwangerschap anders is, maar je hebt wel vergelijkingsmateriaal.

3. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Ik had bij m'n eerste zwangerschap echt werkelijk nergens last van, ik was dus ook positief verrast toen ik positief testte!!
    Verder door de gehele zwangerschap heengefietst en stond ik met 36 weken nog of Amsterdamse zomer haha

4. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    enige wat ik herkende van de vorige zwangerschappen is dat ik last had terhoogte bij mijn stuitje / spierpijn in mijn bil.. maar dat heb ik ook weleens als ik niet zwanger ben. er is dus echt geen pijl op te trekken (als ik het zo goed zeg haha) en ws vanmorgen rond 6 ineens klaar wakker maar kakte erna ook wel weer eventjes in en had net ook paar kleine steekjes terhoogte baarmoeder/eierstok? ik wacht het allemaal maar af.

5. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Dat lijkt me heerlijk!

6. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Klinkt wel spannend!

7. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    zelfde hier, bij eerste zwangerschap nooit misselijk geweest, nergens last van gehad echt bizar, bij de 2de had ik wel echt last van misselijkheid en mn darmen al vanaf de bevruchting. Bij mn 3de zwangerschap eigenlijk niets gemerkt enkel dat ik wat was aangekomen en ook al werd dat een miskraam ik ben nog steeds wat voller als ervoor, grotere borsten en meer billen :roflmao:

Hope2022 vindt dit leuk.
  8. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Ik zit verstopt :|

Mijn stoelgang is sowieso niet oké, ergens ver weg in mijn achterhoofd weet ik dat er mee naar de HA moet gaan, maar geen zin:roflmao: Ik heb altijd vet slechte ontlasting en hele gevoelige en rommelende darmen.

Maar ik ben woensdag de hele dag niet naar de wc geweest. Donderdag lukte het wel, alleen deed het best wel pijn. En gisteren tot aan vandaag weer niks. Terwijl ik normaal gesproken soms 3x per dag moet:o:

9. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ai niet fijn! Maar wie weet een goed teken??
    Ik zelf heb nooit verstopping, ook niet tijdens mn zwangerschappen gehad, bij de 2de juist 9 maanden lang diarree gehad maar na mijn 2 bevallingen wel echt een week niet kunnen gaan, alsof ik op een stok zat vreselijk. Wat toen goed hielp waren gedroogde pruimen eten en peperkoek eten.

Cloudspotter vindt dit leuk.
  10. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    9 maanden diarree lijkt me ook geen pretje.
    Ik let vanwege m'n slechte stoelgang sowieso wel op het eten van vokoren producten en probeer goed fruit te eten. Ik ben alleen niet zo'n fruit eter, dus daar moet ik echt moeite voor doen:oops:

11. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Wij hebben een spannende koningsnacht en dag beleefd. Ons zoontje van 3 had in de tuin een (zo noemde hij het) 'lekker nootje' gegeten.
    Mijn man zag dat hij ergens op kouwde, schrok en zei dat hij het moest uitspugen.

Tegendraadse peuter als dat hij is deed hij juist het tegenovergestelde en slikte hem lachend door. Dit lekkere nootje was een zaadje van onze taxus boom en is hartstikke giftig.

Na overleg met de huisarts zijn we direct richting de spoedeisende hulp gereden. Hier moest hij aan de zonde met actieve kool. Dit was geen pretje maar onze bikkel heeft dit hartstikke goed gedaan! Na de zonde ook aan de hartminitor (dit gif kan namelijk zorgen voor hartritme stoornissen).

Hij heeft geen symptomen van vergiftiging gelukkig. Waarschijnlijk is het er bij 1 gebleven en heeft hij deze niet doormidden kunnen bijten waardoor het gif vrij komt.

Echter, zijn ze heel voorzichtig en wilde ze hem toch in de gaten 24 uur. Wij zijn verhuisd naar de kinderafdeling waar het een kinderspeelparadijs is en waar we heel goed verzorgd worden!

12. L0ts

L0ts Actief lid

22 nov 2023
    465
    352
    63
    @Peeaa Ooh dat is niet een weekendactiviteit waar je op hoopt :eek: Hopelijk vindt 'ie het niet te leuk vandaag en blijft ie verder van de "lekkere nootjes" af :p

13. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Oh nee! Wat een stress voor jullie. Gelukkig voor hem een niet al te nare ervaring. Sterkte nog even!

14. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Wat een toestand!:eek: Hopelijk mogen jullie weer snel naar huis!

15. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ohnee! wat schrikken zeg! hopelijk knapt hij snel op zeg.

16. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    heb echt van die 'vlinders' in mijn buik haha, heb echt al testsdrang :oops: heb gister de extra vroege besteld van sensitest en krijg die denk ik dinsdag binnen als ik 10dpo ben. laatste keer toen ik zwanger bleek wat dus niet goed zat bij de eerste echo testte ik daarmee al super licht positief op 8dpo in de avond en dat was trouwens toen geen extra vroege test. had toen denk ik 6dpo de innesteling gehad want toen had ik dus ineens last van boven mn stuitje.. nu dus niet dus ik heb echt geen flauw idee haha.

Aluy vindt dit leuk.
  17. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Dussss.. jij gaat woensdag testen! Haha.
    Snap het ook wel dat je je een beetje vasthoudt aan je vorige symptomen, maar dat je ze nu niet hebt hoeft natuurlijk niks te zeggen. Ik duim voor je!

Ik heb net de ene test die ik nog in huis had liggen even opgezocht, blijkt al sinds vorig jaar augustus over datum te zijn:oops:
    Ik denk dat ik 'm voor de grap maandag ga doen, weggooien is ook zonde :rolleyes:

18. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    de cb weken indicator die ik vorigjaar had was ook al over de datum maar werkte toen nog gewoon en gaf toen netjes 1-2 aan toen. welke test heb je zelf nog ? ik denk dat ze er gewoon een datum op moeten zetten in plaats dat ie ook echt 'over datum' is.

19. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Hoe erg was die over de datum dan?
    Ik heb zo'n cassette van de Kruidvat. Ik las op het internet dat een paar dagen over datum niet zo erg is, maar bijvoorbeeld 2 jaar echt een no go. Blijkbaar verdwijnt het chemische stofje wat de HCG oppikt op den duur, dus die datum is er niet voor niks. Dan kan je dus negatief testen terwijl je wel degelijk zwanger bent. En vals positief komt ook voor, maar wel minder.
    Maar goed, ik doe m hem gewoon en neem de uitslag, wat die ook mag zijn, met een korreltje zout :rolleyes:

20. Whitney93

Whitney93 Actief lid

19 mei 2023
    137
    112
    43
    Vrouw
    Spannend allemaal! We komen steeds dichterbij een test datum!

Ik ga ook morgenochtend een testje wagen. Ik zou dan op 11 DPO moeten zitten, mits de eisprong datum klopt o.b.v. die rot ovulatietesten deze maand. Kan ook 1 of 2 dagen later zijn geweest.

Erge is wanneer de test negatief is alle hoop is verloren + toch nog tot menstruatie elke dag gaan testen.. :oops:

Hope2022 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina