NOD lijst 1 t/m 15 mei 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Cloudspotter, 9 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Zo stom.. geen positieve Ovulatietest gehad maar vanmorgen ineens temp (flink) omhoog. Denk dat ik nu dus toch op 1 dpo zit en woensdag voor het laatst gezellig gehad, kans is niet erg groot ben ik bang..

2. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Spannend!! Ik ga voor je duimen

3. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Oh spannend! Premom heeft mij voor morgen ook op 11DPO gezet, maar ik heb ook geen flauw idee hoor.
    Laat je het morgen weten? Ik ben zo benieuwd! Heb je al iets van klachten?
    Ik ga voor je duimen!:D

4. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Misschien is je temperatuur hoger door iets anders, een aankomend griepje oid? Ik snap wel dat dit super verwarrend is.. Wat stom dit:(

5. Whitney93

Whitney93 Actief lid

19 mei 2023
    137
    112
    43
    Vrouw
    Spannend! Wanneer ga jij testen?

Ik heb vrijdagavond een test gedaan, waarom weet niemand haha.. maar die was uiteraard negatief. Verder geen klachten. Echt 0. Buiten een goede verkoudheid om. Dus verwacht ook niks hoor.

Soms wordt ik er zo gefrustreerd van als ik dan mensen hoor die in 1 keer “zonder planning” zwanger zijn..

6. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Ik ga morgen dus testen met een test die al aantal maanden over datum is:o: maar wel wetende dat de uitslag, wat die ook mag zijn, niet al te serieus genomen moet worden.

Maar afgelopen vrijdag was je toch best vroeg voor test, je NOD is 5 mei? Dan zou ik de hoop nog niet opgeven hoor! Maar ik zie dat je ook alweer een aantal rondes bezig bent, dus ik snap je frustratie. Ik duim in ieder geval voor je!

7. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Hier sinds gisteren een enorme pijnlijke rechter borst, is ook echt gezwollen en wat groter dan de linkse opeens, en voel zoveel pijn als ik bepaalde bewegingen maak. Hele nacht op mn rug moeten slapen. Denk niet dat t een symptoom zou kunnen zijn want t doet wel erg veel pijn. Ik ga morgen naar de huisarts als t dan nog zon pijn doet.

8. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    wat enorm schrikken! Veel beterschap voor je zoontje! ❤️

9. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Dat zou kunnen inderdaad. Zie deze maand maar een beetje als verloren maand. Vanmorgen nog even gezellig gemaakt gewoon voor het geval dat. Waarschijnlijk te laat natuurlijk. Hopelijk was woensdag nog net oké. Temperatuur van morgen even afwachten of dit nou wel of geen ovulatie was..

10. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Dat klinkt niet fijn. Heb je ook koorts of dat niet? Beterschap en sterkte!

11. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Dank lieve dames voor jullie beterschap wensen! Het was zeker goed schrikken maar zijn weer thuis met onze vrolijke peuter die beloofd heeft geen nootjes meer te eten uit de tuin!

@WardaRose ik heb dat eens gehad toen in een opgezette klier had. Ik was toen niet zwanger maar het zou wel kunnen komen door hormoonschommelingen. Hopelijk wordt de pijn snel minder!

Peer14 vindt dit leuk.
  12. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Spannend morgen! Heb je een voorgevoel?

13. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ik begrijp jou zo! Echt heel naar als je het gewoon niet zo goed weet met je eisprong! En mensen die zeggen gewoon om de dag doen ... heel frustrerend haha want ik krijg mijn man echt niet zover hoor. Sinds we die kleine man hebben is 1 x per week wel echt de max en daar zijn we hartstikke tevreden mee.

Hopelijk toch geen verloren maand en was de timing juist!

14. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Spannend dames die al dichtbij de test datum zijn!! Ik duim voor jullie ♡♡

Cloudspotter vindt dit leuk.
  15. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Frustrerend hè.. ik kan normaal mijn ovulatie wel vinden met ovulatietesten dus dan doen we het op de dag van de positieve test en 2 dagen erna (meestal de dag van ovulatie bij mij). Normaal is 1-2 keer per week bij ons ook de max en zijn we daar blij mee. Ik zou zelf ook zeggen doe het lekker om de dag als je je piek niet kunt vinden maar dat gaat alleen op als je dat kunt opbrengen (wij niet in elk geval haha).

Jij zit wel al een paar dagen na je ovulatie toch? Weet je wanneer je wilt gaan testen?

16. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    nee geen koorts, voel me ook niet ziek, wel een brandende gevoel in onderrrug ook met momenten. De borst is verder niet rood en tepel oogt normaal maar jeukt wel een beetje. Ik hoop dat t niets ernstigs is. Hoop dat ik deze week toch een echo ofzo kan krijgen.

17. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ja ik vermoed idd zoiets al zie ik verder geen rood en tepel oogt ook normaal op wat jeuk na. Hopelijk kan de ha me snel doorsturen voor een echo of iets.

18. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    Ik duim voor je dat je gewoon goed zit! Maar ik snap je voorgevel dat je de boot hebt gemist. Ben benieuwd wat je temperatuur morgen doet.

19. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

19 jan 2022
    696
    550
    93
    Vrouw
    De ene keer denk ik dat het misschien wel raak is, maar soms denk ik me ook dingen in te beelden :p de puisten en obstipatie springen er wel boven uit. Verder wat licht gevoelige tepels en af en toe een zeurende onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden.

Peer14 en Peeaa vinden dit leuk.
  20. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Mijn gok is dat ik nu op dag 6 zit en 22 april mijn eisprong had. Maar op 25 april had ik opeens roze afscheiding dus twijfel toch of toen niet de eisprong was. Als dit zo is geweest hebben wij t ook niet goed getimed (lekker romantisch hé haha). Ervanuitgaande dat het toch op 22 april was dan wil ik op vrijdag 3 mei testen op DPO 11 op zijn vroegst.

Wachten duurt lang!

Ruyax en Peer14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina