spannend! ik ben echt chagrijnig vandaag en meestal is dat een voorteken dat ik binnenkort ongesteld wordt.. hopelijk niet natuurlijk. heb sinds gister avond ineens op en af last van een maagzuur gevoel en vandaag af en toe last van lage rugpijn / net boven mn rechterbil.
Toch rillerig en verhoging. Morgen dus naar de ha borst doet echt onwijs veel pijn, en voelt zwaar en jeukerig. Zo balen dit
Wat rot! En dan ook gelijk de hoop opgegeven? Ik wel namelijk.. net toch stiekem getest.. Omo wit.. again.. morgenochtend nog testen en anders wacht ik gewoon op ongesteldheid “zeg ik nu” haha. Maar volgens mij ook nog maar 1 of 2 testen liggen..
Ja eigenlijk wel... vorige maand mk gehad dus had kunnen verwachten dat m'n cyclus wat van slag was... maar eigenwijs als ik ben zal ik toch blijven testen haha bij de 59 easy at home ovutesten zaten ook 20 zw testen... oepsie haha
Ik ben sinds vandaag helemaal gestopt met bloeden van mk dus vanaf morgen de ovulatietesten terug bovenhalen!
Ah, balen. Maar ik zou de deur nog niet helemaal dichtgooien hoor. Ik lees verhalen dat dames op 10dpo negatief testen en dan alsnog op 12dpo wel een lijntje zien. Ik blijf duimen!
Maagzuur is zo naar, maar klinkt ook veelbelovend! Maar als je al je ongesteldheid aan voelt komen is het wel weer verwarrend, lijkt me. Bij mij houdt het zeurderige gevoel in mijn onderbuik aan, maar weet niet of het niet gewoon m'n darmen zijn
Hier ook negatief. Maar ik houd nog een beetje hoop omdat deze test al een halfjaar over de datum is, en dus vals negatief kan zijn
Ik ben al 2 dagen gestopt met bloeden en test nog steeds positief.. Ik deed een ovulatietest en vond die wel heel donker voor cd 13 (heb meestal een langere cyclus) dus zwangerschapstest erbij en… Ik dacht dat het wel negatief zou zijn als het bloeden was gestopt. Heeft er nog iemand ervaring mee?
Je kunt nog lang hcg in je lichaam hebben. Best ook een controle echo laten maken om te kijken of je baarmoeder schoon is.
Temp is weer laag, ben wel verkouden dus dat verklaart de stijging van gisteren. Zit dus op cd20 en nog geen eisprong in zicht. Zo vermoeiend…
Google zegt dat je tot 35 dagen na de miskraam nog hcg in je lichaam kan hebben. Dus het kan wel kloppen dat je nog steeds positief test.
omg dames!! vandaag 9dpo en net (geen eerste urine) een mega tuurstreep op kv2v5 en streepje op cb early