Net bij de ha geweest en krijg morgen al een echo en een mammografie, best zenuwachtig nu dus , echo wel al eens gehad maar nooit een mammografie en met een pijnlijke borst lijkt me dat niet fijn koorts is gelukkig weg en borst lijkt wat minder pijnlijk vandaag dus maar hopen dat t niks is.
Ik heb na mijn eerste mk nog heel lang (maanden) positief getest. Nadat het restweefsel was verwijderd had ik zelfs nog een licht positieve test, die was na de eerstvolgende menstruatie weer negatief!
Logisch dat je gespannen bent. Fingers crossed dat het niks ernstigs is. Gelukkig neemt de HA je serieus. Sterkte morgen!
ik heb vorigjaar een mammografie gehad en dat doen ze met een echo apparaat dus niet meer met zo'n apparaat dat je borsten ertussen moeten.
mijn jongste wijst de hele tijd naar mijn buik en zegt dan 'baby'.. dat deed ze aantal dagen terug ook al haha
Oh wauw zo lang Ik kan soms wat ongeduldig zijn haha We zullen wel zien wat de bloedafname morgen en de gynaecoloog volgende week zegt en dan zien we verder.
Bij mij was de test en dat na bloeden gestopt was negatief. Maar ik was dan ook erg kort zwanger en de testen zijn nooit echt heel positief geweest. Hoe meer hcg je had hoe langer t duurt. Maar houdt het wel in de gaten want je wil niet dat er restweefsel achterblijft.
Ohh dat is fijn! Ik heb hem jaren terug gehad met zo'n plet apparaat.. verschrikkelijk! @WardaRose succes! @Miley30 gefeliciteerd!! Hopelijk een mooie oploop!