Bedankt voor de tip van het dpo forum! Ik weet nog in mijn vorige zwangerschap dat ik pas op mijn NOD met een early test een vage streep kreeg, gewone was nog niets op te zien.... hoop bij jou ook dat dat het geval is en je gewoon wat trager hcg aanmaakt ❤️ Fingers crossed!! T klinkt al voorzichtig positief! ❤️
Nou, morgen alweer de afspraak. Ik mocht zelfs vandaag al komen, maar gezien een heuse paniekaanval gisteravond (tot dusver mijn 'indrukwekkende copingscapaciteiten' aldus de arts in het ziekenhuis) en me ziek te hebben gemeld op werk vandaag, leek me dat niet de beste optie :') Het "mooiste" is nog - ik ben nog ALTIJD niet echt ongesteld. Steeds minimale bruine afscheiding, maar geen echte menstruatie.. en dat al sinds vrijdag. Pfffff. Als iemand tips heeft om hiermee om te gaan, ik hoor het graag.
Gisteren met 9 dpo getest en negatief. Morgen 11 dpo test ik weer. Als die dan nog steeds negatief is ben ik er bang voor dat het weer niet is gelukt.
Ik hoop toch voor je dat het zwangerachapsklachten zijn en er geen geen menstruatie Ik hoop het ook echt! Maar ik wil het ook zo graag haha. Ik voel me erg zenuwachtig. Ieder wc bezoek is spannend het blijft helaas afwachten! Ik snap dat dit heel verwarrend voor je is en je hier gefrustreerd van raakt. Wat een spanning.. knuffel van mij! Het is nog vroeg! Hopelijk over twee dagen wel positief Balen! Weet jij zeker dat je op dpo 11 zit? Liefs van mij!
Jeetje dames, wat een moeilijke situaties allemaal. @Basilicum op zich zou het ook nog iets later kunnen zijn, toch? Ik lees regelmatig dat sommige vrouwen pas positief testen een week na innestelling.. maar ik snap dat valse hoop geen zin heeft natuurlijk. @Peeaa succes! Hopelijk komt er straks toch een mooie roze streep.
Ah, dan was ik te optimistisch. Weet je wanneer je een nieuwe poging mag wagen, of dat nog niet? Lijkt me met ivf weer een heel ander kaliber qua zorgen..
Oke wordt ik gek?? Ik heb vanmorgen 10 / 11 dpo eem test gedaan en zag een tuurstreepje. Ik dacht het ligt vast aan de test ik doe er nog 1 en ik zag het weer. Wordt ik gek of zien jullie het ook?? ik heb dit wel een keer eerder gehad en bleek toen niets te zijn maar hoop het zo erg. Lijkt nu wel duidelijker!
ja klopt inderdaad! Maar in het echt is die wel echt roze. Ik heb veel tuurstreepjes gezien die echt grijs waren, maar ik zag nu gewoon roze daarom ook verbaasd. Morgen ochtend maar weer testen.