Vandaag nod en geen menstruatie te bekennen maar early test van t merk telano negatief. Normaal begint t bij al 2 dagen voor nod met bruinverlies maar ook dat is er nog niet… begint nu toch spannend te worden maar dan zou een early test toch wel positief moeten zijn?! Tja ik wacht t maar even af…
Lieve allemaal, mijn man en ik zijn al een aantal maanden aan het proberen voor een tweede kindje. Elke keer als ik ongesteld werd baalde hij, we hebben het ook al jaren fijn samen. Hij heeft 2 weken geleden van de een op andere dag gezegd dat die niet meer weet of die met mij door wilt. Een grote shock natuurlijk. Ik bespaar jullie alle ellende die nu speelt. Op mijn piek hebben we nog seks gehad. Ik heb ongeveer 9 dagen na mijn piek onderstaande in mijn inlegkruisje (dit 2 dagen af en toe met verschonen). Ik zou gisteren ongesteld moeten worden maar tot op heden niks. Alleen wat witte afscheiding. Ik durf niet te testen, bang voor negatief resultaat. Dus ik ben eigenlijk aan het wachten tot de menstruatie komt (hoop natuurlijk niet dat die komt…) Soms ben ik ook bang dat het door de stress uit is gebleven. Andere kant, dit lijkt wel innesteling te zijn geweest (zie foto..). wat denken jullie?
Allereerst wat een ontzettend vervelende situatie waar jullie inzitten. Hebben jullie het nadat hij dit heeft gezegd nog kunnen bespreken? Dan als antwoord op je vraag; niemand kan jou vertellen of dit een innesteling is. Zoals je zelf al zegt kan het ook van de stress zijn uitgebleven. Als je eisprong 2 weken geleden had moeten zijn test je nu positief als je zwanger bent. Misschien dat die duidelijkheid je ook helpt bij het maken van keuzes. Ik wil je veel sterkte wensen!
nee helaas (nog) niet uitgekomen tot op heden. Ook ons kindje neemt die veel afstand van. Nachtmerrie hier. Mijn eisprong was volgens clearblue op 20 en 21 april (gaf toen piek aan). Dat is 2,5 week geleden. Misschien morgen toch eens testen.. stom he, eerst testte ik al vroeg en nu durf ik niet…
Ik vind het niet stom, wel begrijpelijk juist. Maar ik denk wel dat het verstandig is om te testen. Heb je iemand in je omgeving die je in vertrouwen kunt nemen?
jawel genoeg mensen gelukkig, al zal ik hiervoor dan maar een iemand in vertrouwen nemen. Denk inderdaad toch dat ik zo ga testen.. ik draai me nog even lekker om in bed (heerlijk lang weekend nu) en dan ga ik het zo toch maar eens doen die test…
Hier 11dpo negatief, cervix ook al weer lager, dus ik verwacht zondag mijn menstruatie weer. Dinsdag 1e afspraak fertiliteit here we come
Daar zijn we afgelopen maandag al mee gestart, alleen ik weet niet hoeveel zin dat heeft gezien hij op slot staat en er zoveel meer onder ligt zijn we allemaal bang. Thanx, ik zal het laten weten straks.
Net 2 testen gedaan, kei harde knallers.. heb alleen maar gehuild zojuist. Zo dubbel, zozozo blij, en ook zo eenzaam en verdrietig nu deze situatie net speelt hier in huis. Gewoon het idee dat ik het nu met niemand kan delen, helemaal niet met mijn man die op het punt staat om ons te verlaten lijkt soms. dit lijkt een droom en een nachtmerrie in één waar ik nu in zit.
Ach meid toch, wat moet dit dubbel voelen ik wilde niet zomaar dit lezen en weer verder klikken.. sterkte!
Meiden ik heb gister en vandaag met clearblue ultravroeg getest... dit streepje was heeel twijfelachtig binnen de tijd maar is later opgedroogd. Ik weet nu niet zo goed wat ik zie? Die van gister is zonder lijn opgedroogd
Jeetje wat een dubbele gevoelens. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien toch vanavond wel aan je man vertellen? Wellicht opent dat ook het gesprek voor jullie? Hier moeten jullie namelijk samen iets mee lijkt me. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Ik heb nog action early liggen! Zal die morgen proberen dan.. Vind t wel apart dat die van gister geen lijntje heeft. Zo zenuwachtig nu