Gister op CD7 al een positieve ovulatietest. Denk dat hij mogelijk nog op een klein restje HCG reageert. Wacht mijn temp even af en maak het voor de zekerheid ook maar gewoon gezellig.
Deze oma lag gisteravond al vroeg op bed, dus het is 'm helaas niet meer geworden Vanavond nog een poging, en anders is het gewoon vette pech hebben.
Ik heb dus weer wat.. Gisterenochtend weg uit huis, twijfelde of de ovulatietest echt een knaller was of net niet.. Moest snel de deur uit en ja hoor.. de testen vergeten. Wij sliepen niet thuis, dus heb ook niet meer getest tot strakjes wanneer ik thuis kom "einde middag". Ben benieuwd of deze dan knalt of juist weer helemaal normaal is. Wel gezellig gemaakt vanmorgen.. Heb zo'n gevoel dat mijn eisprong vandaag is, maar CD12 is nog wat vroeg voor mijn doen.. Zou wel perfect uitkomen, gezien vandaag en morgen super druk wordt om het echt gezellig te kunnen maken haha..
Oh jeeh!! Gelukkig kan sperma wel 4/5 dagen goed blijven dus als je ei wel later komt maak je alsnog kans ..
Oh met zulke dingen kun je je dan wel voor je kop slaan, hé? Maar als je test al mooi donker was zou het natuurlijk goed kunnen dat je gewoon op tijd was Ik denk zelf dat ik mijn ei ook al vroeg heb gehad. Begin van de week redelijk wat vruchtbare afscheiding, en sinds gisteren eigenlijk niks meer. Maar dit blijft een gok natuurlijk. Al zou het voor mij wel beter uitkomen als hij eerder is gesprongen
Ik vind het niet leuk meer... elke maand man weer zover proberen te krijgen om te vrijen als (ik denk dat) mijn ovulatietest positief is. Als je een man hebt die meewerkt is het natuurlijk wel leuk.
Dan ben ik gelukkig niet alleen. Dat het maar snel raak is, dan moeten ze niet meer want dan zijn we te misselijk.
Net weer getest en ook weer heel erg donker. Vandaag is de ovulatiepijn ook toch best wel aanwezig weer. Ben dus bang op een latere eisprong. Morgenochtend of avond hopelijk toch nog even aan de bak haha.. Ik ben altijd zo bang dat ik te vroeg ben. Proberen nu gewoon om de dag/anderhalf te vrijen. Alleen merk wel dat de druk te laat of te vroeg te zijn het minder leuk maakt allemaal nu inmiddels. Nouja.. Morgen weer testen en temperaturen vanaf nu.. Ben benieuwd.. Eigenlijk wil ik gewoon een melding op mijn iphone.. "je ei is nu gesprongen"
Haha, ja doe mij ook maar zo'n melding Maar ik merk door jouw bericht dat ik er nog geen spijt van hoef te hebben dat ik niet direct ben begonnen met ovutesten, het lijkt erop dat je net zo goed twijfelt over wanneer je aan de slag moet. Ik heb dus ook echt geen flauw idee of ik veel te vroeg ben ben begonnen met het gezellig maken, of dat ik er te laat mee ben. Ik hoop vanavond nog een kans te hebben, en dan zet ik mezelf morgen op het wachtbankje.
Hahaha een gat in de markt als er zo'n app zou bestaan! Ik word zelf echt moedeloos van die ovulatie testen en snap er niks van..
NOD lijst 1 t/m 15 mei 2024 We gaan voor roze! 1 mei (0) 2 mei (1) Cloudspotter - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje. 3 mei (0) 4 mei (2) Miley30 - 30 jaar - ronde 3 - 4e kindje Peeaa- 32 jaar- ronde 2 (1e ronde na MK) - 2e kindje 5 mei (2) Whitney - 31 jaar - ronde 7 - 1e kindje. YL1992 - 31 jaar - ronde 4 - 2de kindje 6 mei (0) 7 mei (0) 8 mei (1) L0ts - 36 jaar - ronde 7 - 1e kindje 9 mei (0) 10 mei (0) 11 mei (3) Meredith7 - 36 jaar - eerste kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 11 (7 na ma) - eerste kindje Basilicum - 33 jaar - ronde 9/ ivf 1.4 - 2e kindje 12 mei (1) Lvs88 - 36 jaar - ronde 17 (?) na mk - 2e kindje 13 mei(1) GezelligZwangerWorden- 29 jaar - ronde 15 - 1e kindje 14 mei (0) 15 mei (1) Nanatje - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Totaal (12) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Gisterenavond weer niet gelukt, dus heb er een hard hoofd in. We gaan het zien!
Ik heb geen idee meer wanneer mijn eisprong is geweest of zou moeten zijn.. cyclus dag 7( gerekend vanaf start miskraam) gestart met testen.. dag 9 positieve (vaste smiley) clear blue. Die verbouwde ik niet dus toch gaan doortesten. De gewone testen zijn in oploop nog zo goed als het zelfde als toen ik startte met testen.. nu cyclus dag 16. Met clear blue digitaal weer begonnen op dag 11 en vanaf dag 13 knipperende smiley.. Sinds 2 dagen denk ik wel (nu echt) vruchtbaar slijm te herkennen. Maar vanmorgen vond ik het opeens weer gort droog. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig hoor maar word nou niet perse wijzer van die ovulatietesten
goedemorgen dames! vandaag op cd 14 en de ovulatietest is positief hebben het tot nu toe om de dag gedaan, we gaan het vanavond ook nog maar gezellig maken haha.
Nul procent verstand van ovutesten maar ik snap je verwarring wel, zeker met die smiley. Ik heb wel eens gelezen dat eitjes op het punt staan om te springen, dit niet doen, om vervolgens op een later moment alsnog te springen. Gezien jouw testen zou dat ook aan de hand kunnen zijn? Is maar een gedachte hoor