NOD lijst 1 t/m 15 mei 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Cloudspotter, 9 apr 2024.

  1. Isis27

    Isis27 Lid

    1 mei 2024
    87
    44
    18
    Vrouw
    Nee dat heb ik niet meer gedaan. Denk je dat het nog raak zou kunnen zijn dan? Heb 1 dag wel echt wat bloedverlies gehad.
     
  2. Cloudspotter

    Cloudspotter Actief lid

    19 jan 2022
    244
    159
    43
    Vrouw
    Ben je zeker van je ei? Anders misschien laat ei gehad en was je dag bloeden een innestelingsbloeding?
     
  3. Isis27

    Isis27 Lid

    1 mei 2024
    87
    44
    18
    Vrouw
    nee niet zeker van ei, maar ben eigenlijk altijd regelmatig ongesteld. Toen ik mijn koperspiraaltje had voelde ik ei altijd heel duidelijk. Ik heb bij mijn dochter nooit innestelingsbloeding gehad dus geen idee hoe dat is.

    Morgenochtend een testje doen dan? En moet dit dan een knaller zijn al? Ivm later nog eens testen?
     
  4. Cloudspotter

    Cloudspotter Actief lid

    19 jan 2022
    244
    159
    43
    Vrouw
    Altijd regelmatig ongesteld zijn zegt niks hé? Je lichaam is geen robot, dus je cyclus kan best wel eens anders doen dan dat je gewend bent.
    Van wat ik heb gelezen kan een innesteling lijken op een menstruatie, maar korter en minder bloed. Dus wie weet?
    Je kan altijd nog een keer testen om er zeker van te zijn. Als je niet zeker bent van je ei kun je dus ook niet echt weten hoe ver je 'over tijd' bent, dus lastig om te zeggen hoe je testje eruiziet, mocht hij positief zijn.
    Ik zou gewoon testen! Is de test echt negatief, dan heb je deze maand gewoon een rare cyclus te pakken.
     
  5. Isis27

    Isis27 Lid

    1 mei 2024
    87
    44
    18
    Vrouw
    Ja dat is ook zo. Ik lees dat je pas een week na innesteling positief kunt testen. Dus ben benieuwd of er morgen iets te zien is. Ik was in de veronderstelling dat het ik al naar de volgende ronde zou gaan. Wie weet is er nog een kleine kans.
     
  6. Cloudspotter

    Cloudspotter Actief lid

    19 jan 2022
    244
    159
    43
    Vrouw
    Ik ga in ieder geval voor je duimen! Laat je het weten morgen?
     
  7. Isis27

    Isis27 Lid

    1 mei 2024
    87
    44
    18
    Vrouw
    Net een testje gedaan maar die was negatief.
     
  8. Cloudspotter

    Cloudspotter Actief lid

    19 jan 2022
    244
    159
    43
    Vrouw
    Balen! Raar van je 1 dag bloeden. Wie weet zet het later nog door? Vervelend dit!
     
  9. Isis27

    Isis27 Lid

    1 mei 2024
    87
    44
    18
    Vrouw
    Ja balen, maar had het ook niet meer verwacht. Denk ook niet dat menstruatie verder nog komt. Is nu al een paar dagen helemaal niks.
    Denk dat het de volgende ronde wordt.
     
  10. Cloudspotter

    Cloudspotter Actief lid

    19 jan 2022
    244
    159
    43
    Vrouw
    Hopelijk dat je volgende maand niet zoveel onzekerheid hebt en gewoon een duidelijke positieve test!:)
     
    Isis27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina