Natuurlijk kan je gewoon gezellig hier meekletsen! Wat vreselijk naar van je miskraam hoe voel je je?
NOD lijst 1 t/m 15 mei 2024 We gaan voor roze! 1 mei (0) 2 mei (2) Cloudspotter - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje. Hope2022 - 27 jaar - ronde 6 - ronde 1 na mk 3 mei (1) Rvdbj - 30 jaar - ronde 3 - eerste kindje samen 4 mei (1) Miley30 - 30 jaar - ronde 3 - 4e kindje 5 mei (3) Whitney - 31 jaar - ronde 7 - 1e kindje. YL1992 - 31 jaar - ronde 4 - 2de kindje Aluy - 35jaar - Ronde 2 na mk - 3e kindje 6 mei (1) Peeaa- 32 jaar- ronde 2 (1e ronde na MK) - 2e kindje 7 mei (0) 8 mei (1) L0ts - 36 jaar - ronde 7 - 1e kindje 9 mei (0) 10 mei (1) Lvs88 - 36 jaar - ronde 17 (?) na mk - 2e kindje 11 mei (4) Meredith7 - 36 jaar - eerste kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 11 (7 na ma) - eerste kindje Basilicum - 33 jaar - ronde 9/ ivf 1.4 - 2e kindje Roosje67 - 26 jaar - ronde 42 - 1e kindje 12 mei (0) 13 mei(1) GezelligZwangerWorden- 29 jaar - ronde 15 - 1e kindje 14 mei (0) 15 mei (3) Nanatje - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje KKO22 - 27jaar - ronde 2 na ma - 2e kindje J22 - 25 jaar - ronde 1 na mk - 1e kindje Totaal (18) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Momenteel wel oke Ik ben nog een weekje vrij van het werk om te bekomen, gelukkig. Maar ik heb vooral veel goede moed om er terug aan te beginnen. Buiten het doel om zwanger te worden, vind ik zo’n cyclus bestuderen toch altijd ook wel heel interessant Ik ben sinds juli 2022 van de anticonceptie af. Niet om zwanger te worden maar gewoon om al die hormonen uit mijn lichaam te krijgen. Ik werd er niet zo happy van. Maar ik ben pas sinds afgelopen januari redelijk regelmatig. Ik hoop dus maar dat het miskraam niet alles weer in de war heeft gemaakt.
Je bent hartstikke welkom! Ik heb zelf 3 weken geleden een vroege miskraam gehad. Ik heb nu net denk ik mijn eisprong gehad.. Ik was ook met ovulatie testen gestart maar deze waren voor mij verwarrend. Hopelijk snel weer een nieuw eitje en een gezonde zwangerschap ♡
Ah wat klote hé, hier zelf ook een week of 4 geleden een vroege mk gehad.. maar als je die positieve test ziet zit er op dat moment niet in je hoofd dat het fout kan gaan, je denk aan 9 maanden verder... hopelijk pakt je lichaam het week verder op en mag je snel weer een positieve test hebben met een plakker!
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van 3 puisten waarvan 2 op mijn wangen, elke wang 1 Ik wil niet zeggen dat ik een heel gaaf huidje heb, maar sinds ik m'n skincare onder de knie heb, heb ik al geen tijden meer last gehad van acné. Hoeft niks te betekenen natuurlijk, maar het valt wel op.
dit was bij mij dus de aller eerste symptoom toen ik zwanger bleek! super spannend ! wanneer ga je testen? ik heb verder nergens last van alleen gister op 5dpo hoofdpijn gehad en kon zo weinig hebben gister.
Haha voelt dubbel om te liken. De puisten wat minder maar als dit een teken is van een zwangerschap dan ben ik blij voor je!
NOD lijst 1 t/m 15 mei 2024 We gaan voor roze! 1 mei (0) 2 mei (2) Cloudspotter - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje. Hope2022 - 27 jaar - ronde 6 - ronde 1 na mk 3 mei (1) Rvdbj - 30 jaar - ronde 3 - eerste kindje samen 4 mei (1) Miley30 - 30 jaar - ronde 3 - 4e kindje 5 mei (3) Whitney - 31 jaar - ronde 7 - 1e kindje. YL1992 - 31 jaar - ronde 4 - 2de kindje Aluy - 35jaar - Ronde 2 na mk - 3e kindje 6 mei (1) Peeaa- 32 jaar- ronde 2 (1e ronde na MK) - 2e kindje 7 mei (0) 8 mei (2) L0ts - 36 jaar - ronde 7 - 1e kindje WardaRose - 40 jaar - ronde 3 - 3de kindje 9 mei (0) 10 mei (1) Lvs88 - 36 jaar - ronde 17 (?) na mk - 2e kindje 11 mei (4) Meredith7 - 36 jaar - eerste kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 11 (7 na ma) - eerste kindje Basilicum - 33 jaar - ronde 9/ ivf 1.4 - 2e kindje Roosje67 - 26 jaar - ronde 42 - 1e kindje 12 mei (0) 13 mei(1) GezelligZwangerWorden- 29 jaar - ronde 15 - 1e kindje 14 mei (0) 15 mei (3) Nanatje - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje KKO22 - 27jaar - ronde 2 na ma - 2e kindje J22 - 25 jaar - ronde 1 na mk - 1e kindje Totaal (19) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hey dames ik heb mezelf op de lijst gezet. Zat eigenlijk in de vorige groep maar ben nu toch wel zo goed als zeker dat ik in deze groep hoor. vorige ronde pas voor t eerst mijn cyclus bijgehouden, in oktober al gestopt met de pil maar doordat ik meteen zwanger was begin december (mk in januari helaas) en pas 6 weken na de mk weer ongesteld kon ik t pas echt pas bijhouden sinds toen. Mijn cyclus was 35 dagen en als ik terug kijk naar mn laatste zwangerschap klopt dat wel en had dan volgens mijn app op cd21 mn ei en had ook echt vruchtbaar slijm en gisteren menstruatie krampen heel laag voelbaar. sorry heel verhaal maar mss weet iemand dit, die menstruatie krampen die je zo laag voelt is dat voor je ei, tijdens of erna?
Die menstruatie krampen had ik trouwens gister en vanochtend en sinds die krampen begonnen was ‘t vruchtbaar slijm weg en werd t heel veel witte afscheiding, deze ochtend voelde ik t er zelfs uitlopen en gister 2 keer mn inlegkruisje moeten wisselen zoveel was t. Dan lijkt mij dat mn ei dus net is geweest toch?
Oh echt? Haha, dan krijg ik een klein beetje hoop Op mijn NOD heb ik een bruiloft, en ga daar met mijn beste vriendin heen. Zij is zwanger en weet dat wij aan het proberen zijn en weet ook dat ik die dag ongesteld moet worden. Ik ben bang dat als ik eventueel positief test, ik dit waarschijnlijk moeilijk voor me kan houden zij maakte haar zwangerschap ook pas na 11 weken bekend dus ik wil het nog niet direct vertellen, mocht het zo zijn. Dus ik heb geen flauw idee wanneer ik wil testen, haha. En jij? Oh ja, hoofdpijn. Ook zo iets waar je geen touw aan vast kunt knopen omdat het van alles kan zijn
Ik heb altijd begrepen dat ovulatie pijn altijd de laatste groeispurt is die je voelt, en dat je ei dan binnen 24u springt(?) Vruchtbaar slijm kan volgens mij ook nog wel een dag of 2 aanhouden na je eisprong. Lekker verwarrend allemaal
pffff zeg dat wel! En t stomme is ik heb ovulatie testen gebruikt vanaf cd10 maar ben gestopt op cd19, ze waren op en had geen zin om nieuwe te gaan halen. Maar ja nu maar gewoon afwachten
hopelijk test je positief! ik ga voor je duimen ik heb expres nu geen testen in huis gehaald zodat ik echt moet wachten tot op / rond mijn nod haha. maar ik snap je wel hoor, ik kan het ook nooit voor me houden zodra de test positief geeft haha. mijn beste vriendin weet niet dat we het proberen en weet ook niet of ik het haar wel of niet meteen vertel. mijn moeder is vaak wel een van de eerste die het weet haha.
NOD lijst 1 t/m 15 mei 2024 We gaan voor roze! 1 mei (0) 2 mei (2) Cloudspotter - 30 jaar - ronde 1 - 1e kindje. Hope2022 - 27 jaar - ronde 6 - ronde 1 na mk 3 mei (1) Rvdbj - 30 jaar - ronde 3 - eerste kindje samen 4 mei (1) Miley30 - 30 jaar - ronde 3 - 4e kindje 5 mei (3) Whitney - 31 jaar - ronde 7 - 1e kindje. YL1992 - 31 jaar - ronde 4 - 2de kindje Aluy - 35jaar - Ronde 2 na mk - 3e kindje 6 mei (1) Peeaa- 32 jaar- ronde 2 (1e ronde na MK) - 2e kindje 7 mei (0) 8 mei (1) WardaRose - 40 jaar - ronde 3 - 3de kindje 9 mei (0) 10 mei (1) Lvs88 - 36 jaar - ronde 17 (?) na mk - 2e kindje L0ts - 36 jaar - ronde 7 - 1e kindje 11 mei (4) Meredith7 - 36 jaar - eerste kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 11 (7 na ma) - eerste kindje Basilicum - 33 jaar - ronde 9/ ivf 1.4 - 2e kindje Roosje67 - 26 jaar - ronde 42 - 1e kindje 12 mei (0) 13 mei(1) GezelligZwangerWorden- 29 jaar - ronde 15 - 1e kindje 14 mei (0) 15 mei (3) Nanatje - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje KKO22 - 27jaar - ronde 2 na ma - 2e kindje J22 - 25 jaar - ronde 1 na mk - 1e kindje Totaal (19) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hopelijk testen we beide positief! Oh ja, als je niks in huis hebt wordt het al een stukje gemakkelijker, haha. Ik heb volgens mij nog wel ergens een test rondslingeren in huis, maar daar moet ik eerst de datum even van checken Leuk dat je zulks nieuws diect met je moeder wil delen! Mijn ouders leven niet meer, maar ik denk dat ik het mijn schoonouders ook wel direct zou willen vertellen.
oh wat vreselijk lijkt me dat zeg om allebei je ouders niet meer te hebben ik kon het niet laten en heb toen straks toch maar de extra vroege testen besteld van sensitest. die komen toch pas hoogstwaarschijnlijk dinsdag binnen, dan zou ik 10 dpo zijn. maar ik wil toch echt nog proberen te wachten haha. nu is het nog een beetje te doen omdat ik ze nu niet thuis heb.. heb eigenlijk totaal geen symptomen of klachten sinds de eisprong, behalve gister hoofdpijn en chagrijnig en vandaag erg moe en weer lichte hoofdpijn zo tegen de avond aan. lig ook al een uur op bed met de laptop videoland te kijken haha. voel me ook echt heel anders ineens, zo gek eigenlijk.