@Gnana van harte gefeliciteerd! Tsh was hier 4.53 en FT4 11.9 dus weer iets wat mis is.. kan ik daar waarschijnlijk ook voor aan de medicijnen
Gefeliciteerd! Fijn dat je met een goed gevoel op de bevalling terug kan kijken en het goed met jullie gaat!
Balen zeg, maar wellicht kan dat dan wel je kansen op zwangerschap verhogen? heb je al meer uitslagen?
Nee heb 24 augustus pas een inwendige echo en de 31e belt de arts dus denk dat ze dan misschien over die schildklier ook begint en misschien dat ik dan naar de huisarts moet voor een recept? Misschien gaar afvallen dan ook wel veel sneller.. hoop het eigenlijk wel
@Gnana gefeliciteerd met jullie dochter, wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan. Heel veel geluk met je mooie gezin ❤
Gefeliciteerd @Gnana! Wat fijn dat je een positieve ervaring eraan overgehouden hebt. Fijne tijd gewenst!
Wat fijn dat alles goed is gegaan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje. Lekker genieten met elkaar!
Hier zojuist weer licht bruinverlies dus menstruatie zit er weer aan te komen. Weet ook dat spontaan zwanger worden bijna onmogelijk is maar toch blijft die hoop elke keer.. Wel sinds de weging bij de gynaecoloog 3 kilo afgevallen, dat is ook wat waard
Thanks! Ja ga ook echt doorzetten om eerst een bmi van onder de 35 te bereiken, dan weer even verder kijken
Hier helaas ook al ongesteld. Vrij vroeg op 11DPO. Nu de verplichte pauze in. Ik ben erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen, omdat ie normaal erg lang is en nu al een jaar geregeld werd door alle kunstmatige hormonen. Woensdag hebben we een gesprek hoe we verder gaan, ben er best zenuwachtig voor.
Heel veel sterkte in de wachtmaanden. Hopelijk een plan waar jullie je goed in kunnen vinden. Zou fijn zijn als er tussentijds nog een check op de hoeveelheid zaadcellen is....
Mijn eigen arts zei vanmorgen "we gaan gewoon regelmatig zaad van je man checken en gaan gewoon door zodra het kan" hij word over 1.5 week alweer gecontroleerd deze cyclus slaan we nog even over, grote kans dat we volgende cyclus weer mogen starten. IVF stond ze niet zo achter nog, omdat ik immers vorige ronde nog zwanger was en IUI dus al bewezen heeft dat dat voor mij ook helpt. Ik voel me 100 kilo lichter
Nou, dat is toch wel weer een heel ander (beter) verhaal dan de vorige keer! Flink duimen dat je de volgende cyclus weer door mag!