Ja zeker, test was negatief dus een deze dagen menstruatie, ben heel nieuwsgierig naar het eventuele proces, best wel zenuwachtig voor ook
Hoi allemaal, terug van vakantie! @Suzi98, gefeliciteerd met jullie dochtertje, wat een lieverdje!! En voor de dames waarbij het nog steeds niet is gelukt, geef niet op!! Kijk maar naar mij, na 23 rondes toch gelukt
Wat spannend!! Bij mij was het raak in de 2e ronde na de hsg, weet natuurlijk niet of het daardoor komt, maar geeft toch hoop
@IsabelD Lekker zeg. Waar zijn jullie geweest. Hoe is het met jou? Je gaat al hard op weg naar het tweede trimester.
Alanya, was heerlijk! Ja het gaat prima, geen enkel kwaaltje, net zoals bij de 1e. En met jou?? Jij staat al bijna op het punt te bevallen. Spannend hoor!
Dat is luxe, geen kwaaltjes Heb je de termijnecho al gehad of krijg je die deze week? Yes, hier is het bijna zover! Maar 't is nog rustig hoor. Zal vast nog even duren
Aaah dank voor je positieve ervaring! Dat geeft zeker hoop. Jij zat in de ronde voor de IUI toch? Helaas is ronde 1 na de HSG niks geworden. Ben zo klaar met dat stomme zwanger worden...
Mijn eitje heeft wat opstartproblemen uiteraard, maar vrijdag hebben we weer IUi. Vorige ronde was ik op 10DPO al ongesteld geworden en de arts vond dat toch vrij vroeg en wilde niet afwachten en heeft me direct weer medicatie mee gegeven voor na m'n eisprong. Kan daardoor wel later dan 14 dagen ongesteld worden, dus nog langere wachtweken Spannend weer!
Dacht dat je lf met IUI inderdaad korter kan zijn. Hopelijk is deze ronde raak voor je! Doen ze nog een echo voor de IUI om te zien of ze nog niet gesprongen zijn of moet je alleen ovulatietesten gebruiken?
Is ook een spannende stap, hopelijk wel een stap dichterbij het uitkomen van jullie wens. Wie weet is er maar minimale ondersteuning nodig ❤️
Ja kan inderdaad korter zijn. De ene arts bij de echo zei "het kan, dus we proberen nog 1 cyclus" en de andere arts bij volgende arts zei "je krijgt gelijk pillen". Maar ik ga het morgen nog even overleggen bij de arts de IUI doet. Ik heb namelijk al vanaf de zomer hormonen en ik ben er beetje klaar mee. Prima al die injecties, maar nu nog 14 dagen extra pillen zie ik erg tegenop. Van die injecties heb ik momenteel dagelijks hoofdpijn en soms migraine en hen weinig zin in nog meer bijwerkingen. Merk dat het me allemaal beetje zwaar gaat wegen nu, al 10 maanden die hormonen in m'n lijf
Ja qua arts is t vaak maar net wie je treft. Snap dat de hormonen je wel zwaar vallen, zeker als je veel bijwerkingen hebt. Bij een eerdere zwangerschap heb ik ook progesteron gehad ivm bloedverlies, vaginale tabletten. Mogelijk willen ze die ook aan jou voorschrijven. Zelf had ik daar niet echt bijwerkingen van, behalve last van de rotzooi die t gaf Maar kan natuurlijk per persoon verschillen. Succes morgen