Nee wil tot morgenavond wachten. Heb wel flinke testdrang! Vorige IUI werd ik op 9DPO ongesteld. En sinds ik Ovtrille spuit, word ik altijd 11/12 DPO ongesteld. Nu ben ik 12 DPO en er is nu nog niks te bekennen. Dus ik zit al 4 dagen in stress en durf amper te plassen
Ik wil ook vanavond testen, maar mijn man niet we zijn nu op vakantie dus het lijkt me wel bijzonder om er hier achter te komen
Gewoon testen het duurt me te lang zeker nu het er zo goed uitziet voor je! Maar vooral doen wat je zelf wilt
Ik was al een beetje aan het meelezen bij je nod groep van juli in de hoop dat je getest had. Ben zo benieuwd!
Ik heb vandaag alle kwaaltjes die ik altijd dag voor ongesteldheid heb, maar nog steeds geen spotting. Wel ontzettend veel afscheiding. Misschien vanavond maar eens testen, zoveel stress is niet goed voor me
Haha, heerlijk hoe iedereen mee leeft Ik wil testen wanneer dochtertje slaapt, dus zal rond 8 uur zijn. Ben al gestopt met drinken en plassen nu
OMG!!! Vind streepje wel wat licht, dus zenuwen of het wel goed zit.. Maar om die clearblue kan niemand heen! Zit helemaal te shaken!