Jaaaaaaa!!!!!!!! Gefeliciteerd! Hopelijk zet het goed door!! ❤️ En je test in de avond he... hopelijk is die morgen donkerder
Jaaaaa meisssss!!!! Gefeliciteerd! Vind dat streepje helemaal prima voor de action test. Ach eindelijk! ❤️
Jaaaaah wat super!!!!! Action is idd niet zo heel best meer qua kleuren en idd avondurine. Morgen even in de ochtend testen met een betere test? Die cb zegt idd genoeg. Ooow echt heel blij voor je❤❤
Ik heb eigenlijk helemaal niets in dit topic te zoeken, maar wilde je bij deze toch feliciteren met je positieve test!! Zo fijn na al die maanden witte testen, het is je van harte gegund!
@Joylynn Jaaa, eindelijk jouw roze test! Action kleurt idd niet snel, zou me daar totaal niet druk om maken. Wat een super nieuws dit ❤
Wow, gefeliciteerd!! Je action test zal vast oplopen, de mijne was ook licht op 14dpo, maar dat is bekend met de action!
Wauw wat een fijn nieuws... Gefeliciteerd en ik ga zo hard voor je duimen dat je straks een gezond kindje in je armen mag hebben.
Jaaa, wat goed zeg. Het lange wachten eindelijk beloond! Ik duim voor je dat hij mooi op gaat lopen de komende dagen
@Joylynn Gefeliciteerd Hoe gaat het, is het nieuws een beetje geland? Heb je vanmorgen nog een test gedaan met ochtendurine?
Nee, ik had geen andere testen mee op vakantie. Bij thuiskomst wel weer met Action test getest, maar dat streepje was echt een tuurstreepje. Ik was even vergeten dat ik 3 glazen water op had, dus ik vermoed te slecht geconcentreerde urine. Morgenochtend kv2 doen met ochtendurine, dus ben benieuwd wat die zegt
Up en down, volgende maand eindelijk mijn second opinion. Even een beetje afstand genomen van hier, beetje rust voor mezelf creëeren.
Hè wat zenuwslopend.. hoop echt voor je dat het toch nog op gaat lopen! Ik snap dat je had gehoopt op een donkerdere test
Oh wat spannend! Ik had op 14 dpo ook een lichte test. Was zo verdrietig. Uur later opnieuw getest, toen was het een knaller... Soms is tweede urine met hcg test toch beter... Ik houd nog hoop voor je! ❤️