Zou van alles kunnen zeggen om je gerust te stellen, maar je gaat gewoon een onzekere fase in. Het voelt allemaal zo dichtbij, maar je wil jezelf beschermen. Knuffel ❤️
Het is een ander merk. En het kan lang duren voor je een knaller hebt. Ik had hem pas in de 6e week. Het is nu een onzekere perioden. Maar het kan nog alle kanten op.
Ja precies dit! Maar zag net foto's van 2 vriendinnen van hun testen op 15DPO en die waren ook erg licht. Dus ik hou hoop!
Ik heb vanavond nog een Action test gedaan, precies 48 uur later. En deze is helaas bijna negatief Ik heb besloten om niet meer verder te testen nu en van ergste uit te gaan.
Neeeee toen ik je eerste test zag wou ik je feliciteren. Je verdient het zo!!! Ik blijf alsnog voor je duimen op een goede afloop.
Ah nee had je gedronken voor je test? Want dat maakte bij mij echt een verschil. Was ook de action test. Heb je vandaag nog getest?
Nee had niet gedronken. Heb vanmorgen een test gedaan van de Action met ochtendurine. Die was duidelijker. Maar we twijfelen erg of ie duidelijker is dan donderdag. Misschien minimaal.
Deze vanmorgen. Maar deze was dus met ochtendurine en donderdag niet. Beide foto's na dezelfde tijd gemaakt.
Lastig met die verschillende testen op verschillende momenten. Is het een idee om 2x bloed te laten prikken om te zien of het hcg wel of niet voldoende stijgt?
Ja maar het is 3 dagen later met ochtendurine dus hij had dan wel stukje duidelijker moeten zijn. Ik ga morgen het ziekenhuis bellen, kijken wat die zeggen
Mijn kruidvat test vanmorgen was lichter dan die van zaterdag en m'n temperatuur is lager dan de hele week. Ik hoop nu vooral dat ik snel ongesteld word en verder mag.