NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (1) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (0) 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal: (1) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (1) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (0) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal: (2) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (1) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (0) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal: (2) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
hee! hopelijk jij ook snel weer roze hier is het vanmorgen pas gaan doorzetten. is een lf van 11/12 dagen eigenlijk niet te kort om überhaupt zwanger te kunnen raken? bij mijn 3 andere nooit zo op gelet eigenlijk en altijd best vroeg getest
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (3) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 Meredith7 - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 1 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (1) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal: (4) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo allemaal, ik zou hier graag meekletsen. Tijd geleden wilde we beginnen voor ons eerste kindje maar door omstandigheden gewacht tot nu. Nu dus weer opnieuw in ronde 1. Succes iedereen deze maand!
@Meredith7 Spannend! Ik ga duimen voor je dat het snel mag lukken Hier net mijn menstruatie gehad en inmiddels op dag 7 van mijn cyclus. Wachten op mijn ovulatie duurt langggg. Mijn man en ik hadden afgesproken dat we vanaf deze maand voor een 3e zouden gaan dus als het eenmaal zo ver is dan vind ik dat wachten weer extra moeilijk of zo
Hoi! Ik heb net getest met een early action test, ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus ben. Mijn laatste menstruatie begon 16 augustus. Ik zit al jaren aan de pil maar heb de laatste paar maanden dat ik een hele aparte cyclus heb en op internet las ik dat dat wel vaker gebeurt. Ik dacht dus dat ik als ik mijn pil cyclus moet geloven 2 dagen geleden had moeten menstrueren. Ik heb het idee dat ik een tuurstreepje zie op de test. Zien jullie dit ook? En heeft er wel eens iemand vals positief getest met deze testen?! of überhaupt met een test? Ik zal een foto toevoegen.
@Mommy1994 Ik zie inderdaad een tuurstreepje! Zelf heb ik geen ervaring met de testen van de Action maar op het forum lees ik hele verschillende ervaringen. Anders morgen voor de zekerheid nog een keer testen met een andere test?
Is een duidelijk streepje! Maar je menstruatie begon de 16e? Ja dan zou het goed kunnen dat je nu positief test!
Ik zit op cd8 vandaag. Is ook een verschrikkelijke week om te wachten. Minder erg dan na de ovulatie dat dan weer wel. Ik ga om wat te doen te hebben maar weer ovutesten doen vanaf morgen ofzo. Heb er nog liggen. Moeten toch op. Succes deze ronde!
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (1) Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 17 2 oktober (3) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 Meredith7 - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 1 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (1) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal: (4) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. [/QUOTE]
o gelukkig, was al bang haha. heb vandaag wel echt enorm last van die warmte werd er ook echt niet lekker van vandaag.
Ik begon bij mijn laatste zwangerschap op dag CD 8 met ovulatie testen zag ik net terug, wilde eigenlijk wachten maar ga denk ik vanaf morgen of overmorgen ook maar testen als tijdverdrijf inderdaad
ik begin denk ik zelf toch wat later met ovulatietesten of ik gebruik ze nu een keertje niet.. toen ik 'eipijn' had had ik ook mijn piek op de ovulatietest. premom app gaf toen ook aan dat dus cd 13 mijn piek was en cd 14 mijn eisprong. en als ik ga ovu testen begin ik er niet te vroeg mee gezien ik iedere maand de pijn voel tijdens de eisprong dus in principe zijn ovulatietesten bij mij niet zo nodig
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (1) Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 17 2 oktober (3) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 Meredith7 - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 1 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (1) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 8 oktober (1) LunaLee - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal: (6) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.